سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

خون ریزی سیتماتیک؛ اعتراض زهرا رهنورد به اجرای حکم اعدام روح اله زم

زهرا رهنورد در پیامی به اعدام روح الله زم اعتراض کرد و درباره سرنوشت حاکمانی که رفتار مستبدانه با ملت خود دارند هشدار داد. به گزارش کلمه متن این پیام چنین است:

به شما دولتمردانی که جوان‌کشی، سرکوب آدم‌ها و انواع ظلم‌ها و ستم‌ها در مرامتان، امری پیش‌پا افتاده شده، و به خونریزی سیستماتیک تبدیل شده است، توصیه می‌کنم به بزنگاه‌های تاریخ نظر کنید و سرنوشت حکومت‌هایی را که با دیکتاتوری و استبداد با شهروندان رفتار کرده‌اند، ارزیابی کنید.

روح‌الله زم روزنامه‌نگار افشاگر رانت‌ها و فسادها را با افتخار از کشوری دیگر می‌دزدید و به بند و شکنجه می‌کشید، و دور از چشم مردم محاکمه و به اعدام محکوم می‌کنید، و تمام روزنه‌های اعتراضات توده‌های عظیم مردم را می‌بندید تا با فراغ بال یک روزنامه‌نگار معترض را که شما را قبول ندارد به دار بکشید. درحالیکه مفسدین، رانت‌خواران و چپاولگران، دست‌افشان و پایکوبان در این ضیافت شوم ظلم و تبعیض و سرکوب، در داخل و خارج کشور سرگرم داد و ستد و غارت هستند، و یا در زندان‌های کوتاه‌مدت با اطمینان از بخشش در انتظار آزادی به سر می‌برند.

آیا فراموش کرده‌اید که پیامبر (ص) فرمود حکومت با کفر می‌پاید و با ظلم نه.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=97946 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x