سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

فراخوان در روزنامه ی آلمانی فرانکفورتر روندشاو برای آزادی نسرین ستوده

در روز جمعه ۱۳ نوامبر فراخوانی برای آزادی نسرین ستوده زندانی سیاسی ایرانی مدافع حقوق بشر در روزنامه ی فرانکفورتر روندشاو، که از روزنامه های مهم آلمان است، منتشر شد.

این فراخوان را بیش از ۱۰۰ نفر از نمایندگان مجالس آلمان و اتحادیه اروپا، سیاستمداران، برندگان جایزه نوبل، دانشگاهیان، هنرمندان و فعالین حقوق بشر در آلمان و سراسر جهان امضا کرده اند.

این فراخوان در بخش ویژه ۷۵ سالگی تاسیس این روزنامه منتشر شد.

امضا کنندگان خواستار آزادی دائمی نسرین ستوده، فراهم آوردن امکان مداوای او، و همچنین آزادی تمامی زندانیان عقیدتی- سیاسی در ایران شده اند.

در اواخر ماه اکتبر و در پی انتقال نسرین ستوده به زندان قرچک و ادامه تلاش ها برای آزادی او و دیگر زندانیان عقیدتی-سیاسی در ایران، به ابتکار گروه کوچکی متشکل از خانم دکتر نرگس اسکندری گرونبرگ از شورای شهر فرانکفورت، خانم شیوا شفاهی از گروه دوستداران نسرین ستوده و آقای والریو کروگر از انجمن جوامع بین المللی دفاع از حقوق بشر(IGFM) با هدف جلب توجه بیش از پیش دولت، سیاستمداران و افکار عمومی آلمان تصمیم به انتشار این فراخوان در روزنامه Frankfurter Rundschau گرفتند.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=93064 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x