سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

نامه سرگشاده خطاب به سازمان ها و احزاب ایرانی، فعالین مدافع حقوق انسان و شخصیت های علیه اعدام

 روز ١۵ سپتامبر، فراخوانی با امضا  صد و پنجاه شخصیت سرشناس بین المللی و فعالین علیه اعدام با خواست تحریم دیپلماتیک جمهوری اسلامی، بیرون کردن این حکومت از همه نهادهای بین المللی و ورزشی و  لغو سفر مقامات حکومتی، همچنین خواست ممنوعیت اعدام و آزادی زندانیان سیاسی،  منتشر شد. ما از همه شما میخواهیم، کمک کنید این حرکت در ایران و در دنیا، بیش از پیش مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته و واقعا دولت های غربی را تحت فشار قرار دهیم، روابط دیپلماتیک خود با این حکومت انسان کش را قطع کرده و این حکومت را از همه نهادهای بین المللی اخراج کنند. این یک اتفاق مهم است که باید با همیاری و مشارکت همه ما در قدم اول به یک نتیجه مهم برسد، و آنهم تحت فشار گذاشتن حکومت اسلامی و جلوگیری از اعدام جوانان و صدها محکوم به اعدام  است که اسیر حکومت اسلامی هستند.

لینک طومار را همه جا منتشر کنید. آنرا امضا و حمایت کنید و در صفحات شخصی و رسانه ای خود منتشر کنید. خبر انتشار این طومار و این فراخوان را به رسانه های عمومی و بویژه رسانه های فارسی زبان پربیننده و رسانه های بین المللی ارسال کنید. بهر طریق ممکن از این حرکت دفاع کنید!

https://secure.avaaz.org/community_petitions/en/international_community_ban_islamic_republic_of_iran_for_navid_afkari/?fbclid=IwAR3qSGRfioPpNP9EGNgVGJsN2-JcxgDx-kZh5eAyLtlaz5VjQRLN0fvCUD0

این فراخوان اکنون به زبانهای فارسی، انگلیسی، آلمانی، عربی، ترکی، تامیل، فرانسه، سوئدی، ترجمه و در دسترس عموم است. شخصیت های فرهنگی، سیاسی و هنری و فعالین مدافع حقوق زنان و حقوق انسانی و مخالفین اعدام، از ایران و عربستان سعودی و فرانسه و امریکا و پاکستان و  همه دنیا این فراخوان را امضا کرده اند ، از جمله امضا کنندگان این نامه، ریچارد داوکینز، میشائیل اشمیت سالمون، مریم نمازی، هاریس سلطان، جمیله بن حبیب، اینصاف حیدر، گیتا ساگال و… هستند.

به این حرکت مهم بپیوندید و کمک کنید، مبارزات خودمان برای سرنگونی حکومت اسلامی را یک گام بزرگ به جلو ببریم!

مینا احدی ١۶ سپتامبر ٢٠٢٠

تماس با این کمپین :

[email protected]

[email protected]

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=46871 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x