یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳
یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی: من که اصلا متوجه سر و صدای دیشب نشدم

برخی از رسانه های جمهوری اسلامی در کم اهمیت نشان دادن حمله اسرائیل به ایران و نادیده گرفتن نگرانی عمیق مردم از بروز جنگ، نابودی کشور و کشتار تا آنجا پیش رفته اند که توئیت “خواب بودن” رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جریان حمله شبانه اسرائیل به ایران را نشانه حقیر شمردن این کشور توصیف کرده اند.

خبرآنلاین با عنوان «واکنش تحقیرآمیز تاجگردون به حمله اسرائیل به ایران» نوشت: غلامرضا تاجگردون در واکنش به حمله نظامی اسرائیل به ایران، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

من که اصلا متوجه سر و صدای دیشب نشدم. صبح هم خیابان ها مثل همه شنبه ها شلوغ بود. الان هم جلسه کمیسیون تلفیق با آرامش کامل و حتی توجه به این حواشی در حال برگزاری است و برای سال آینده تصمیم گیری می شود.

رئیس کمیسیون مجلس جمهوری اسلامی زمانی این توئیت را نوشته که ایرانیان به ویژه در تهران، خراسان، خوزستان، ایلام و دیگر مناطقی که هدف حمله بودند هر لحظه را با این امید سپری کردند که هر چه زودتر تهاجم، صدای انفجار و نفیر جنگ خاموش شود. با “تحقیر” نمی توان از بالا رفتن ضریب تنش بین جمهوری اسلامی و اسرائیل و خطر جنگ جلوگیری کرد.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=254343 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x