یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳
یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳

دستکم ۴ تجمع اعتراضی در روز چهارشنبه برگزار شد

جمعی از بازنشستگان فرهنگی در شیراز، شماری از کشاورزان در گرمسار، جمعی از زنان ساکن روستای کوته از توابع تفتان و گروهی از کارگران در رفسنجان با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، روز پنجشنبه ۳ آبان ماه، امروز پنجشنبه، جمعی از بازنشستگان فرهنگی، با برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل دفتر یکی از نمایندگان پیشین شیراز در مجلس، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

این بازنشستگان به میزان مستمری و احکام خود معترض بوده و خواستار صدور احکام اصلی رتبه‌بندی طبق وعده‌های داده شده هستند.

تجمع اعتراضی کشاورزان در گرمسار

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، گروهی از کشاورزان در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، مقابل ساختمان نظام صنفی امور کشاورزی در گرمسار تجمع برگزار کردند.

تجمع این افراد در اعتراض به عدم دریافت حق آبه ای که توسط مسئولین مربوطه به آنها وعده داده شده بود، صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی کارگران در رفسنجان

به گزارش حال وش، روز گذشته، جمعی از کارگرانی که در یک باغ پسته در روستای علی آباد هراتی واقع در شهرستان رفسنجان مشغول به کار بودند، در اعتراض به عدم دریافت حقوق خود مقابل دفتر کافرمایشان تجمع کردند.

یکی از این کارگران می گوید که تاکنون مطالبات مزدی حدود ۱۰۰ کارگری که در این باغ کار کرده اند، پرداخت نشده است.

تجمع اعتراضی شماری از زنان ساکن تفتان

به گزارش رسانک، امروز پنجشنبه، شماری از زنان ساکن تفتان در اعتراض به استخراج معدن طلای این منطقه و همچنین تخریب محیط زیست در روستای کوته تفتان تجمع اعتراضی برگزار کردند. این شهروندان همچنین نسبت به بازداشت دو تن از افرادی که پیشتر در جریان برگزاری تجمعات بازداشت شدند، اعتراض خود را نشان دادند.

گفتنی است، روز دوشنبه، در جریان تجمع اعتراضی شماری از شهروندان در روستای کوته از توابع شهرستان تفتان که به دلیل فعالیت یک معدن برگزار شده بود، داوود تمندانی، امام جمعه این روستا و یک شهروند دیگر به نام نظر تمندانی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=254263 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x