سايت سياسی - خبری چپ - تريبون آزاد

تکذیبه ی امیرحسین حقیر در ارتباط با یک مقاله ی بابک خطی با عنوان: پزشک نمایی “حقیر” که با فحاشی از درمان فرزانه قره حسنلو زندانی سیاسی خودداری کرد! 

با سلام و احترام،

من در حال نگارش این نامه به منظور رسیدگی رسمی به ادعاهای نادرست و گمراه‌کننده‌ای هستم که اخیراً توسط رسانه شما  در رابطه با عملکرد حرفه‌ای و وابستگی دکتر امیر حسین حقیرمنتشر شده است:

 https://www.akhbar-rooz.com/246618/1403/05/06/

این گزارش من  را به عنوان “پزشک دولتی” معرفی کرده و ادعا می‌کند که  از درمان زندانیان سیاسی خودداری کرده‌ام، این اتهام کاملاً نادرست و توهین‌آمیزاست و من به‌عنوان یک جراح مغز و اعصاب و فوق تخصص  ستون فقرات با بیش از یک دهه تجربه،  همواره بالاترین استانداردهای اخلاق پزشکی را رعایت کرده‌ و تمام بیماران خود را، بدون توجه به باورها یا پیشینه‌ی سیاسی‌شان، با یک سطح از مراقبت و حرفه‌ای‌گری درمان کرده‌ام. این اتهامات نه تنها نادرست است، بلکه منجر به  تهدیداتی  علیه من و خانواده‌ شده است و امنیت مارا به خطر انداخته است

علاوه بر این، انتشار چنین اخبار کذبی، اصول دموکراسی و سکولاریسم را که بر پایه صداقت، شفافیت و انصاف بنا شده‌اند، تضعیف می‌کند. انتشار اطلاعات نادرست نه تنها به من آسیب می‌رساند، بلکه اعتماد عمومی به رسانه‌هایی را که مدعی حمایت از این ارزش‌ها هستند، خدشه‌دار می‌کند.

برای اطمینان از دسترسی شما به تمامی حقایق،  مستنداتی را در وبسایت شخصی منتشر شده است

http://drhaghir.org/detailsDetail/199

 که بوضوح ادعاهای مطرح‌شده در گزارش شما را رد می‌کند.

اطمینان دارم که سازمان [سایت] شما به ارزش‌های دقت و صداقت در گزارش‌دهی پایبند است و منتظر اقدام سریع شما در جهت رفع این موضوع هستم..

از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم و امیدوارم که بتوانیم این مسئله را به‌سرعت و حرفه‌ای حل کنیم.

با احترام

دکتر امیر حسین حقیر

جراح مغز و فوق تخصص جراحی ستون فقرات

عضو هیات علمی دانشگاه

*گفتگوی دکتر امیر حسین حقیر با تلویزیون جام جم

https://www.aparat.com/v/f526nl2

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=254231 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

2.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شاهین ایزدی
شاهین ایزدی
9 ساعت قبل

چند روز پیش در سایت دست راستی «گویا نیوز » مقاله ای تحت عنوان  « سنوار! چریک یا تروریست؟! بابک خطی» توجه ام را جلب کرد. نوشته را خواندم ؛ بابک خطی کشته شدن سنوار را بهانه کرده بود تا نظرات عجیبی و غیر مسئولانه ای راجع به ۷۶ سال جنایت حکومت اشغالگر ، تروریست و آپارتهاید اسرائیل در سرزمین فلسطین بنویسد.بعداز خواندن فهمیدم که چرا گویا نیوز چنین مطلبی را منتشر کرد ست.
با گوگل جستجو کردم تا شاید بابک خطی را بهتر بشناسم. در X ( توئیتر) او را پیدا کردم و نوشته هایش در مورد حکومت جمهوری اسلامی ، مخالفان حکومت ، آمریکا ، ترامپ و…را دیدیم که مصاجبه های فراوان با صدای آمریکا به عنوان فعال سیاسی و…به نظر من شهرت و مطرح بودن مهمترین انگیزه بابک خطی ست که در مورد هر موضوع دهن پّر کن اظهار نظر های سطحی و بازاری می کند که از پزشک و اهل علم چنین برخورد های تجارتی و بی پایه بدون مرجع و سند و مدرک بسیار سئوال انگیز ست. کافیست صفحه X ( توئیتر) او را نگاه کنید تا خودتان او را بشنسید.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x