یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳
یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳

حزب الله «مسئولیت کامل» حمله به اقامتگاه نتانیاهو را بر عهده گرفت

حزب‌الله لبنان روز سه‌شنبه ۲۲ اکتبر (۱ آبان)، مسئولیت کامل حملۀ پهپادی اخیر به اقامتگاه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، محمد عفیف مسئول روابط رسانه‌ای حزب‌الله لبنان، روز سه‌شنبه در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در حومۀ جنوبی بیروت تصریح کرد: «ما مسئولیت کامل و انحصاری خود را در قبال عملیات قیصریه که نتانیاهو را به عنوان جنایتکار جنگی هدف قرار داد، اعلام می‌کنیم».

محمد عفیف در ادامه بنیامین نتانیاهو را خطاب قرار داد و گفت: «اگر دفعۀ قبل موفق نشدیم و دست ما به شما نرسید، روزهای زیادی در پیش رو داریم».

بر اساس این گزارش، وی همچنین اظهار داشت که شماری از جنگجویان حزب‌الله به اسارت اسرائیل در آمده‌اند اما به تعداد آنها اشاره‌ای نکرد.

حمله پهپادی حزب‌الله به اقامتگاه نخست‌وزیر اسرائیل، صبح روز شنبه ۱۹ اکتبر صورت گرفت و بنیامین نتانیاهو و همسرش در زمان این حمله در اقامتگاه خود حضور نداشتند و به هیچ‌کس آسیبی نرسید.

بنیامین نتانیاهو این حمله پهپادی را تلاشی برای ترور خود دانسته و در واکنش به این حمله در حساب کاربری خود در شبکۀ اجتماعی ایکس نوشت: «تلاش حزب‌الله به عنوان نیروی نیابتی ایران، برای ترور من و همسرم یک اشتباه بزرگ بود». 

نخست‌وزیر اسرائیل همچنین تأکید کرد: «کسانی که مسئول این حمله هستند، بهای سنگینی خواهند پرداخت». 

پیش از این، نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل، در پاسخ به پرسش نشریۀ وال‌استریت ژورنال در این زمینه، ضمن رد کردن نقش ایران در حمله به اقامتگاه بنیامین نتانیاهو، گفته بود: «ما قبلاَ پاسخ اسرائیل را داده‌ایم، این اقدام از سوی حزب‌الله لبنان صورت گرفته است».

حزب‌الله لبنان همچنین بامداد سه‌شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که دو پایگاه نظامی اسرائیل را در نزدیکی تل‌آویو و یک پایگاه دریایی را در غرب حیفا هدف حمله قرار داده است.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=254118 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

3.7 7 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kourosh
Kourosh
1 روز قبل

متاسفم که تبدیل به سخنگوی دروغ پراکنی حزب‌الله و جمهوری اسلامی شده اید.
حزب‌الله لبنان دستپرورده ی حکومت جنایتکار اسلامی میباشد و بدون اجازه ی آنها آب هم نمی‌خورد و به دستور حکومت جنایتکار اسلامی عمل کرده است.
اما حالا ، برای خارج کردن ملاها از زیر ضرب، ادعا می‌کند که ما خودمان میخواستیم نتانیاهو را ترور کنیم و به عبارتی جمهوری اسلامی نقشی نداشته!

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x