سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

بیش از ۶ هزار امضا؛ درخواست مردمی برای توقف اجرای حکم پنج‌ سال زندان الهه محمدی و نیلوفر حامدی

بیش از ۶ هزار نفر از شهروندان، کارزار درخواست توقف اجرای حکم پنج‌ ساله زندان الهه محمدی و نیلوفر حامدی را امضا کردند.

پس از اعلام خبر ابلاغ اجرای حکم پنج سال حبس به الهه محمدی و نیلوفر حامدی، واکنش‌ها در این باره همچنان ادامه دارد. حقوقدانان، برخی از مسئولان دولتی، اساتید روزنامه‌نگاری، خبرنگاران، هنرمندان و کاربران شبکه‌های اجتماعی در این دو روز خواستار عفو یا مختومه‌شدن پرونده این دو خبرنگار شدند.

همچنین از دیروز، کارزار درخواست توقف اجرای حکم پنج سال زندان الهه محمدی و نیلوفر حامدی به راه افتاد، ابتدا بیش از ۵۰۰ نفر از روزنامه‌نگاران، هنرمندان و فعالان اجتماعی در نامه‌ای به رئیس قوه‌قضائیه از حجت‌السلام محسنی‌اژه‌ای درخواست کردند، از اختیارات خود استفاده کرده و اجرای حکم نیلوفر حامدی و الهه محمدی را متوقف کند. تا این لحظه ۶ هزار و ۴۹۷ نفر این درخواست را امضا کردند.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=254046 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x