سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

شش ماه پس از اتمام محکومیت؛ بلاتکلیفی منوچهر فلاح در زندان لاکان رشت

با وجود پایان یافتن دوران محکومیت حبس منوچهر فلاح، این زندانی سیاسی به دلیل بلاتکلیفی در بخش دیگری از پرونده خود، همچنان در زندان لاکان رشت به سر می‌برد.

یک منبع نزدیک به خانواده این زندانی سیاسی ضمن تایید این خبر به هرانا گفت: “دوران حبس آقای فلاح چندین ماه پیش به پایان رسیده، اما به دلیل عدم تکمیل مراحل دادرسی در بخش دیگری از پرونده وی، او همچنان در زندان نگهداری می‌شود و موجبات آزادی وی با قید وثیقه، فراهم نشده است.”

بر اساس اطلاعات دریافتی هرانا، منوچهر فلاح در این بخش از پرونده، متهم به آسیب رساندن به ساختمان های دادگستری و اطلاعات سپاه گیلان است.

آقای فلاح در تیرماه سال ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی در فرودگاه رشت بازداشت و در آذر همان سال توسط شعبه سوم دادگاه انقلاب رشت از بابت اتهام توهین به رهبری به یک سال و سه ماه و یک روز حبس تعزیری و به اتهام تبلیغ علیه نظام به هفت ماه و شانزده روز زندان محکوم شد. در پی تسلیم به رای، یک چهارم از حکم صادره کسر شد و دوران محکومیت وی در خصوص این پرونده در اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام رسید، اما بررسی بخش دیگری از پرونده او همچنان ادامه دارد.

این زندانی سیاسی در مرداد امسال به دلیل مشکلاتی که در جریان پرونده‌ قضائی خود با آن مواجه شده است، برای مدتی دست به اعتصاب غذا زد.

منوچهر فلاح، تتو آرتیست پیش از بازداشت در کیش سکونت داشت.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=254035 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x