جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

نتان یاهو بعد از مرگ یحیی سنوار چه گفت؟

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، پس از اعلام ارتش این کشور مبنی بر کشته شدن یحیی سنوار، رهبر حماس، در یک کنفرانس مطبوعاتی تلویزیونی اظهار داشت که جنگ اسرائیل هنوز به پایان نرسیده است.

نتانیاهو با تاکید بر این که «شر ضربه سنگینی خورده است»، هشدار داد که «وظیفه پیش روی ما هنوز کامل نشده است» و مرگ سنوار را «آغاز پایان» توصیف کرد. او افزود که اسرائیل تا پایان جنگ به مبارزه خود ادامه خواهد داد.

نخست‌وزیر اسرائیل در این کنفرانس گفت: «ما امروز نشان دادیم که همه کسانی که قصد آسیب رساندن به ما را دارند، با چنین سرنوشتی روبرو خواهند شد و چگونه نیروهای خیر می‌توانند نیروهای شر و تاریکی را شکست دهند. جنگ هنوز ادامه دارد و هزینه‌های زیادی دارد.»

نتانیاهو در ادامه به مردم اسرائیل گفت که «چالش‌های بسیاری هنوز در پیش روی ماست» و از آن‌ها خواست که «انعطاف‌پذیر بمانند» و «بر زمین خود محکم بایستند و به مبارزه ادامه دهند.»

او تاکید کرد: «ما جنگ را متوقف نخواهیم کرد. ما به رفح خواهیم رفت.»

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در پیامی به خانواده‌های گروگان‌هایی که هنوز در غزه به سر می‌برند، تأکید کرد که اسرائیل با «تمام قدرت» تا زمانی که تمامی گروگان‌ها به خانه بازگردانده شوند، به عملیات خود ادامه خواهد داد. او گفت: «این تعهد ماست.»

نتانیاهو همچنین با اشاره به وضعیت حماس در نوار غزه اظهار داشت: «این پایان حکومت شیطانی حماس است.» او با تأکید بر اینکه «حماس دیگر بر نوار غزه حکومت نخواهد کرد»، اعلام کرد که اسرائیل به کار خود برای نابودی این گروه ادامه خواهد داد.

نخست‌وزیر اسرائیل در رابطه با کشته شدن یحیی سنوار، رهبر حماس، گفت: «امروز ما حساب را صاف کردیم.» او خطاب به خانواده‌های گروگان‌ها گفت: «این لحظه مهمی از جنگ است. ما با تمام قدرت ادامه خواهیم داد تا همه عزیزان شما به خانه‌هایشان بازگردند.»

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=253545 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x