یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳
یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳

حکم ۱۰ سال حبس امیرحسین مقصودلو (تتلو) تایید و به اجرای احکام ارسال شد

سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که حکم ۱۰ سال حبس امیرحسین مقصودلو ملقب به “تتلو” توسط دادگاه تجدیدنظر استان تهران تایید و اکنون به اجرای احکام ارسال شده است. او همچنین در پرونده ای دیگر، به پنج سال زندان محکوم شده که پس از پذیرش درخواست فرجام‌خواهی، در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی است.

به گزارش میزان، سخنگوی قوه قضاییه طی نشست خبری امروز، در خصوص جزئیات محکومیت امیرحسین مقصودلو در دو پرونده قضایی مجزا، توضیحاتی ارائه داد.

وی در این خصوص اعلام کرد که امیرحسین مقصودلو بابت اتهام تشویق به فساد و فحشا به ۱۰ سال زندان محکوم شده است. حکم صادره توسط دادگاه تجدیدنظر تایید شده و این پرونده برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام ارسال شده است.

مقصودلو در پرونده ای دیگر نیز، از بابت اتهام توهین به مقدسات به پنج سال حبس محکوم شده است. این پرونده با اعلام فرجام‌خواهی، در تیرماه به دیوان عالی کشور ارسال شده و در حال رسیدگی است.

اصغر جهانگیر در نشست خبری روز جاری، در خصوص آخرین وضعیت امیرحسین مقصودلو در زندان عنوان کرد که او به دلیل برخی رفتار‌های خلاف قانون و مقررات مشمول تنبیهات انضباطی شده و هیچ تسهیلاتی شامل وی نشده است.

در اردیبهشت ماه امسال، الهام رحیمی‌ فر، وکیل مدافع تتلو بدون اشاره به میزان احکام صادره، اعلام کرد که موکلش به حبس‌ های طویل المدت و کوتاه مدت محکوم شده است و مجازات‌ های تکمیلی هم داشته است.

جلسات دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو از ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۸ اردیبهشت امسال در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ایمان افشاری برگزار شد.

امیرحسین مقصودلو (تتلو) در آذرماه سال قبل توسط پلیس ترکیه به ایران منتقل شد و در نهایت با هماهنگی مراجع قضایی بازداشت شد.

وی پیشتر نیز زمانی که در خارج از کشور سکونت داشت، در پی شکایت شماری از مالباختگان سایت های شرط بندی، به دادسرای جنایی تهران احضار شد.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=253155 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x