یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳

یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳

رد اعاده دادرسی و بدتر شدن سلامت جسمانی ریحانه انصاری نژاد در زندان

به گزارش سندیکای کارگران شرکت واحد، اعاده دادرسی کارکر زندانی ریحانه انصاری نژاد پذیرفته نشده است، و از یکم تیر ماه ملاقات حضوری ایشان را نیز قطع کرده اند و بیش از دو ماه است که از دیدن تنها دخترش محروم است.

در ادامه این گزارش که در ۱۵ مهرماه منتشر شده؛ آمده است:

پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب بیمارستان طالقانی به دلیل آسیب دیدن ربات زانو و شانه و دیسک کمر و گردن ۲۰ جلسه فیزیوتراپی برای ریحانه انصاری نژاد نوشته است ولی مسئولان زندان مانع اعزام او به فیزیوتراپی شده اند و هر دفعه پیگیری نموده است مسئولان زندان اعلام کرده اند که مامور برای اعزام به فیزیوتراپی ندارند.

به دلیل عدم اعزام به موقع به پزشک و فیزیوتراپی درد شدید در ناحیه گردن و شانه و کمر و زانو های این‌کارگر بازنشسته خیلی بیشتر شده است، طوریکه نشستن و برخواستن و انجام کارهای روزمره برایش با مشکلات فراوانی مواجه شده است.

ریحانه انصاری نژاد با توجه به درد شدید در ناحیه گردن و کمر و درد در زانو درخواست مرخصی پزشکی برای درمان در خارج از زندان داده است، اما تاکنون هیچ پاسخی به ایشان داده نشده است.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ضمن محکوم کردن رد اعاده دادرسی حکم ناعادلانه ۴ سال زندان برای ریحانه انصاری نژاد و ممنوع کردن ملاقات حضوری با تنها فرزندش خواستار رسیدگی به وضعیت پزشکی وی در خارج از زندان شده است.

به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=252382 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x