شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

پیام خامنه ای: در دو مرحله ۵۵ میلیون رای آوردیم و غوغای دست ساز تحریم را شکست دادیم

خدای عزیز و رحیم را سپاس که با اراده و توفیق او ملت بزرگ ایران توانست پس از مصیبت سنگین فقدان رئیس جمهور شهید، در مدت کوتاه قانونی، صحنه‌ی انتخابات ریاست جمهوری را سامان دهد و در دو جمعه‌ی پیاپی، انتخاباتی آزاد و شفاف برگزار کند و از میان چند نامزد، با اکثریت آراء رئیس جمهور کشور را برگزیند.

مسئولان محترم برگزاری انتخابات، با شتاب لازم و امانت کامل، وظائف خود را انجام دادند، و مردم عزیز، با احساس مسئولیت به میدان آمدند و صحنه‌ئی گرم و پرشور آفریدند و صندوقهای انتخاباتی را در دو مرحله با بیش از ۵۵ میلیون رأی انباشتند.

این حرکت بزرگ در رویاروئی با غوغای دست‌سازِ تحریم انتخابات، که دشمنان ملت ایران برای القای ناامیدی و بُن‌بست به راه انداخته بودند، کاری درخشان و فراموش نشدنی است و همه‌ی نامزدهای محترم و همه‌ی کسانی که برای پیروزیِ هر یک از آنان، هفته‌ها تلاش شبانه‌روزی کردند در افتخار و ثواب آن شریکند.

اکنون ملت ایران رئیس جمهور خود را انتخاب کرده است. اینجانب با تبریک به ملت و به رئیس جمهور منتخب و به همه‌ی فعالان این صحنه‌ی حساس مخصوصاً جوانان پرشور ستادهای انتخاباتی نامزدها، همگان را به همکاری و نیک‌اندیشی برای پیشرفت و عزت روزافزون کشور توصیه میکنم. شایسته است رفتارهای رقابتی دوران انتخابات به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود و هر کس در حدّ توان خود برای آبادانی مادی و معنوی کشور تلاش کند.

به جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب نیز توصیه میکنم با توکل به خداوند رحمان به افقهای بلند و روشن چشم بدوزند و در ادامه‌ی راه شهید رئیسی از ظرفیتهای فراوان کشور بویژه منابع انسانیِ جوان و انقلابی و مؤمن، برای آسایش مردم و پیشرفت کشور بیشترین بهره را ببرند.

https://akhbar-rooz.com/?p=245439 لينک کوتاه

1 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرداد ۲
مهرداد ۲
2 ماه قبل

رهبر معظم از الفبا ی آماری نیز بی اطلاع است. با فرض مهندسی نشدن آرا بسیاری از رای دهندگان دور نخست در دور دوم نیز شرکت کردند. کارزار تحویل آذوقه در روستا ها و ایجاد جو رعب از طالبانی شدن ریاست جمهور و استیصال نیز تعدادی را در دور دوم به بازی کشاند. فضای کشور عملا سه قطبی شده: تحریم کنندگانی بر اندازان که‌کثیر جامعه را در بر میگیرند، محافظه کاران « اعتدالی» که از پزشکیان حمایت کردند و هسته سخت حاکم. پزشکیان به ادعای آمار دولت کم اقبال ترین رییس منتصب حکومتیست. حتی کم تر از رییسی . به ادعای حکومت شاید نماینده نزدیک به یک چهارم واجدین رای؛ جلیلی نزدیک به یک پنجم و باقی نیز تحریم کنندگان. ادعای ۵۵ میلیون جز توهمی بیش نیست.

هادی عالی پیام
هادی عالی پیام
2 ماه قبل

ما می گیم شاه نمی خوایم نخست وزیر عوض میشه

فریدون س
فریدون س
2 ماه قبل

به راستی که وقاحت این بی همه چیز ها هیچ حد و مرزی نمی شناسد. بین ۱۵ تا ۱۸ درصد در این نمایش رسوا شرکت کرده اند. آن هم با هزار ترفند و شامورتی بازی و آخوند صفتی مذبذب. آن هم با این که فقط خودشانی های جلاد و آدمکش کاندید بوده اند. نمی گویند که تحریم کننده ها با احتساب بیش از شصت میلیون نفر واجد شرایط رای دادن، در دو مرحله، ۱۱۰ میلیون رای نداده اند! معلوم است که خامنه ای به وحشت عظیمی دچار شده است که این گونه پرت و پلا می گوید. مردم ایران به زودی سزای این آدم خواران را خواهند داد. و آن وقت است آن هایی که هیزم بر این جهنم انبار کردند و انگشت در خون جوانان ایران زدند شرمنده تاریخ خواهند شد.

توجه!
توجه!
2 ماه قبل

آخوند صفتی بی شرمانه در اصل مطلب و واقعیت تاثیری ندارد!

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x