شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

نشست خبری مسعود پزشکیان لغو شد

نشست خبری مسعود پزشکیان که قرار بود ساعت ۱۵ امروز شنبه ۱۶ تیر با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی در حرم خمینی برگزار شود، لغو شد.

علی تاجرنیا رئیس ستاد تهران مسعود پزشکیان علت لغو این نشست خبری را «تداخل برنامه های آقای پزشکیان» اعلام کرد و گفت این نشست در وقت دیگری برگزار می شود. تاجرنیا اعلام کرد برنامه سخنرانی پزشکیان در آرامگاه خمینی در ساعت ۶ برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

سایت امتداد در مورد لغو نشست خبری پزشکیان با حضور خبرنگاران نوشته است: بر اساس شنیده‌های امتداد علت لغو دعوت از خبرنگاران برای برنامه نشست خبری امروز ستاد پزشکیان، همزمان شدن دیدار مسعود پزشکیان با رهبری بوده‌است.

https://akhbar-rooz.com/?p=245433 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن نکونام
حسن نکونام
2 ماه قبل

اول/ این انتصابات، برای خامنه ای، هم «ننگ» به بار آورد و هم «بی آبرویی». دوم/ رئیس جمهور منتصب، نه تنها در هنگام نامزد شدن، صلاحیش باید بوسیله شورای نگهبان تایید شود، بلکه پس از انتصاب شدن هم، بایستی همین شورای نگهبان، انتصاب او را تایید کند. اضافه بر این، تا ولی فقیه مطلقه،حکم ریاست جمهوری او را تایید و تنفیذ نکند، رای مرم هم اعتباری ندارد. در نتیجه : هم پیش از، و هم پس از نمایش انتخابات، ولی مطلقه فقیه، و شورای نگهبان منتصب خود ولی مطلقه فقیه، «حرف آخر» را میزنند. سوم/ حالا معلوم میشود که، چرا نشست خبری پزشکیان لغو شده است. گویا قرار بود غیر از خبرنگاران داخلی، خبرنگاران خارجی هم در این نشست شرکت داده شوند. قبل از این نشست، پزشکیان باید به ملاقات ولی فقیه برود، تا از زبان او «خطوط قرمز رهبر» را بداند، تا مبادا در نشست خود، حرفی بزند که، عبور از خط قرمز رهبر تلقی شود.رهیر هم ۴ خط قرمز دارد: مبارزه با آمریکا و اسرائیل، ضرورت وجود نظارت استصوابی، شرعی و سیاسی بودن حجاب، و عدم رفع حصر موسو

هادی عالی پیام
هادی عالی پیام
2 ماه قبل

اول باید بره حضور ” حضرت آقا ” دستورات لازمه رو بگیره . بعد بیاد بشینه جلوی دوربین .

آذرخش
آذرخش
2 ماه قبل

بدون تأیید صحت انتخابات در دور دوم توسط شورای نگهبان و بدون ،،تنفیذ،، رهبری
پزشکیان هنوز رئیس جمهور نیست.شاید جوّگیر شده و اینجا را با فرانسه !اشتباه گرفته!

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x