سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

رفیق البرز بابا احمدی اندیکا در شهر کلن آلمان به خاک سپرده شد!

روز پنجشنبه ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ البرز بابااحمدی اندیکا، در گورستان ملاتن شهر کلن به خاک سپرده شد. جمع کثیری از رفقا و دوستان البرز بابااحمدی در مراسم خاکساپاری او شرکت کردند. 

البرز بابا احمدی اندیکا در سال ۱۳۳۵ در مسجد سلیمان متولد شد. در جریان انقلاب بهمن یکی از فعالین شهر بود. در آستانه انقلاب مانند هزاران جوان و جستجوگر عدالت و آزادی به فداییان خلق ایران پیوست. بعد از سال ۱۳۵۹ تا زمان مرگ در صفوف سازمان فداییان خلق ایران اکثریت به فعالیت خود ادامه داد! 

چند تن از بستگان و دوستان او بر مزارش در باره ی او صحبت کردند. فعالیت های سیاسی البرز در مسجد سلیمان، سال های فعالیت او در خارج از کشور در نشریه اکثریت و نشریه کار ارگان‌های سازمان فداییان خلق ایران (اکثریت) مورد اشاره قرار گرفت.

رفقا و دوستان البرز دسته گل هایی بر سر مزار او آورده بودند! جمعیت حاضر با قراردادن شاخه های گل بر مزارش با او وداع کردند.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=244204 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ق. مهرآور
ق. مهرآور
4 ماه قبل

یاد و نام این رفیقِ فرهیخته گرامی باد!

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x