سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

تورکمن های دمکرات ایران: تنها راه گذار از نظام ولائی اتحاد و همبستگی ماست

معاملهء پنهانی  دولت سوئد برای معاوضه ” حمید نوری” با دو شهروند سوئدی   گروگان  در زندان های ایران،  ( یوهان فلودروس و سعید عزیزی)  نشان داد که  :اولا ، باج گیری ، ج. اسلامی  با سیاست “گروگان گیری” اش  در برابر دول غربی ، بنحو احسن پاسخ میدهد.

دوما : دولت های غربی منطق و استدلال خود را دارند ،  و در وحله اول دنبال منافع خود میباشند.حمایت  دولتهای غربی از “حقوق بشر”و مبارزات مردم ایران و سایر کشور ها ئی با حکومت های دیکتاتوری ، برای دمکراسی و آزادی تا آنجائی خواهد بود   که با   منافع آنها همسو باشد. و یا حداقل این حمایت ها  بزیان  منافعشان تمام نشود.

دخیل بستن بر در سفارتخانه ها  و مذاکره در وزرات خارجه های کشور های غربی از طرف اپوزیسیون برای آزادی ایران از چنگال حاکمان جنایتکار ولائی ، به تنهای کارائی لازم را نخواهد داشت. کسب حمایت دولتهای خارجی و جامعه بین المللی موقعی امکان پذیر خواهد بود که اپوزیسیون توانائی خود را در سازماندهی و بسیج مردم در عمل به اثبات رساند.نشان دهد که از پشتیبانی توده ای در داخل  برخوردار است.

ما معتقدیم : مردم ما برای عبور از ج. اسلامی  ،غیر از خود شان هیچ متحد استراتژیکی ندارد. تنها با اتحاد و همبستگی  مردم است که  میتوان این رژیم را وادار به تسلیم نمود. تنها ضامن پیروزی مان اتحاد و همبستگی ماست.

تورکمن های دمکرات ایران

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=244090 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x