شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

بیش از ۳۰۰ نفر از هواداران فلسطین راه‌های ارتباطی در نیویورک را مسدود کردند

بیش از ۳۰۰ نفر از هواداران فلسطین در نیویورک سه دهنه پل و یک دهنه تونلی در پر رفت و آمدترین زمان روز در این کلانشهر را مسدود کردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، تارنمای شبکه خبری «ای بی سی نیوز» با انتشار این خبر نوشت: هواداران فلسطینی صبح روز دوشنبه (روز گذشته به وقت محلی) پل‌های «بروکلین»، «ویلیامزبرگ» و «منهتن» را که منطقه بروکلین را به محله منهتن نیویورک وصل می‌کند، در پرترددترین زمان از روز مسدود کردند.

در همین حال و بنابراین گزارش، هواداران فلسطینی در نقطه‌ای دیگر، تونل «هالاند» که محله منهتن نیویورک را به نیوجرسی متصل می‌کند مسدود ساختند.

ای بی سی نیوز درادامه به نقل از «پترول جان شل» (Patrol John Chell) رئیس پلیس نیویورک از بازداشت در مجموع ۳۲۵ نفر از این افراد در چهار نقطه از شهر نیویورک خبر داد و افزود: ۱۲۰ نفر از این تعداد نیز درمحل تونل هالاند بازداشت شدند.

رئیس پلیس نیویورک در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) درباره این بازداشت‌ها نوشت: بسیاری از معترضان به جای فراخواندان (بازداشت شدگان به دادگاه) با جریمه تخطی از قانون مواجه خواهند شد.

روز گذشته همچنین جو بایدن در کلیسای مادر امانوئل در چارلستون، کارولینای جنوبی، توسط فعالان حامی فلسطین که خواستار آتش بس در غزه هستند شدند، مورد اعتراض واقع و سخنرانی اش برای مدتی قطع شد. بعد از فروکش اعتراضات بایدن گفت: “من بی سر و صدا با دولت اسرائیل کار کرده ام تا آنها را به کاهش تلفات و خروج قابل توجهی از غزه وادار کنم و از تمام توانم برای انجام این کار استفاده کنم.”

https://akhbar-rooz.com/?p=229756 لينک کوتاه

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x