سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

برگزاری نمایشگاه کتاب های فارسی در بریزبن

برگزاری نمایشگاه کتاب های فارسی در روز شنبه نوزدهم ماه اوت، بیست و هشتم مردادماه، مورد استقبال بخش بزرگی از جامعه ایرانیان کویینزلند قرار گرفت و نوید بخش گسترش و تداوم فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دیگری گردید. در این نمایشگاه نویسندگان، شاعران، ناشرین، آموزگاران زبان فارسی، کتاب فروشان، نقاشان، نوازندگان، خوانندگان و رقصندگان حضور چشمگیری داشتند و در محیطی آرام و دوست داشتنی به معرفی و نمایش کارها و خدمات خود پرداختند. حضور فعالین فرهنگی از سایر ایالت های استرالیا در این نمایشگاه پر رنگ بود و موجب ایجاد آشنایی های جدید و تقویت پیوندهای پیشین شد.

در طول این برنامه که از ساعت ده صبح تا پنج بعدازظهر ادامه داشت گفتگوهای شیرینی با تعدادی از غرفه داران انجام شد و شرکت کنندگان با هنرمندان و فرصت های موجود آشنایی بیشتری پیدا کردند. اجرای رقص های زیبای ایرانی و استفاده از لباس های محلی و عشایری هم دیدنی بود. برای بچه ها هم تدارکاتی دیده بودند و لذت بردن شان به چشم می آمد.غرفه های فروش غذا، چای و شیرینی، صنایع دستی و سازهای موسیقی هم طرفداران زیادی داشت و بر جذابیت نمایشگاه می افزود. جالب است بدانیم که دختران و زنان ایرانی بیشترین نقش را در برنامه ریزی، مدیریت و اجرای این پروژه بزرگ به عهده داشتند و شایستگی های خود را به زیبایی نشان دادند. این نمایشگاه با همکاری صمیمانه کانون ایرانیان کویینزلند و در محل این کانون در محله میلتون بریزبن برگزار گردید.

مهران رفیعی بریزبن استرالیا

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=213330 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x