سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

محرومیت ۲۰۰ دانشجو از خوابگاه و الزام آنان به امضای تعهدنامه

شورای صنفی دانشجویان اعلام کرد: بر اساس گزارشات واصله، دست‌کم ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان، به شکل غیرقانونی و بدون اخطار قبلی، از خوابگاه محروم شده‌اند.

این محرومیت بدون هیچ اخطار قبلی‌ای صورت گرفته و دانشجویان تنها پس از مراجعه به سامانه برای رزرو خوابگاه متوجه آن شده‌اند. مسئولین امور خوابگاه عنوان کردند که این محرومیت‌ها بدلیل گزارش حراست مبنی بر عدم رعایت قوانین پوشش و استعمال سیگار رخ داده‌است. همچنین اکثر دانشجویان محروم شده دختر هستند و از آنان خواسته شده‌ تا برای رفع این محرومیت، تعهدنامه‌ای را امضا کنند.

گفتنی است که گزارش حراست بدون ارائه هیچ شواهدی و تنها با ابلاغ غرض‌ورزانه اسامی دانشجویان صورت گرفته‌است.

لازم بذکر است که بر اساس قوانین و آیین‌نامه‌های دانشگاهی، هیچ نهادی از جمله حراست نمی‌تواند بدون احضاریه رسمی و تشکیل پرونده و درنهایت صدور حکم‌ انضباطی، دانشجویی را از خوابگاه یا هر نوع امکانات و حقوق دانشجویی منع کند. محرومیت دانشجویان و اخذ تعهدنامه به این شکل، تخلف آشکار حراست و معاونت دانشجویی است.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=212456 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x