سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

بیش از ۱۰۰ روز بازداشت و بلاتکلیفی لیلا حسین‌زاده در زندان عادل آباد

۱۰۹ روز از بازداشت خودسرانه لیلا حسین‌زاده فعال صنفی دانشجویی دانشگاه تهران در روز ۲۹ مرداد مقابل درب منزل خود می‌گذرد و مسئولین قضایی شیراز و ضابطین پرونده همچنان از پاسخ روشن در مورد علت بازداشت این دانشجو سر باز می‌زنند.

این سومین بار از سال ۹۶ است که این دانشجو بازداشت می‌شود اما اینبار حتی تفهیم اتهام نشده و هیچ پرونده‌‌ی جدیدی برایش در کار نبوده است. مشخص نیست که چطور و به چه بهانه‌ای وی را ۱۰۹ روز در بازداشت نگاه داشته‌اند.

حسین‌زاده از دوران اول بازداشت خود مبتلا به نوعی از بیماری خودایمنی به نام کرون شده است و تاکنون بارها پزشکی قانونی و پزشکان متخصص متفاوت تائید و تاکید کرده‌اند که شرایط زندان بیماری وی را بسیار تشدید کرده و سلامتی وی به طور جدی تهدید خواهد شد. این در حالی است که وی متاثر از این بیماری در زندان دچار تاری دید، مشکلات پوستی و ضعف جسمانی شده است و مسئولین زندان عادل آباد شیرازحتی از اعزام وی به پزشک متخصص جلوگیری می‌کنند.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=182795 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x