سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

الناز رکابی در مسابقات رسمی جهانی بدون حجاب شرکت کرد

روز یکشنبه الناز رکابی سنگ نورد ایرانی با برداشتن روسری در مسابقات سنگ نوردی آسیا شرکت کرد.

وی در اقدامی به یادماندنی، در حالی که بسیاری از زنان و دختران در خیابان‌های ایران برای رسیدن به آزادی می‌جنگند، در فینال سنگ‌نوردی آسیا در سئول حجاب از سر برداشت و به این ترتیب حمایت خود را از این مبارزات اعلام کرد. او در این مسابقات نماینده ی رسمی جمهوری اسلامی ایران بود!

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=174489 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن نکونام
حسن نکونام
2 سال قبل

خوش بختانه اظهار امیدواری من، عملی شد، و مردم در فرودگاه به استقبال الناز رفتند، و با شعار « الناز قهرمان » و « الناز دمت گرم » به او خوش آمد گفتند. الته احتمال می رود که حکومت ول کن نباشه، و محدودیت هائی برای الناز ایجاد کند، اگر او را دستگیر و زندانی نکند. برادر او را هم قبلن دستگیر کردند. حجاب اسلامی برای حکومت، به « ناموس » تبدیل شده است، « سنگری » است که ترک آن، عقب نشینی های بیشتری را به حکومت تحمیل خواهد کرد، از بیانات حکومت چنین بر می آید که، حفظ حجاب « شیشه عمر » حکومت است. تداوم اعتراضات، ریزش نیروهای حکومت، اختلال در نیروهای سرکوب، بهم خوردن تدریجی توازن قوا بنفع مردم، از عواملی هستند که در نهایت حکومت را ناچار به پذیرش « حجاب اختیاری » خواهد کرد. اما رسیدن به اختیاری بودن حجاب، فقط یکی از مطالبات زنان و مردان آزاده ایران است. « جنبش ژینا » دو ماراتون خود را تا بزیر کشیدن این حکومت خونریز، ادامه خواهد داد و این جنبش برکشت ناپذیر است.

حسن نکونام
حسن نکونام
2 سال قبل

از برگرداندن الناز به ایران بایستی جلوگیری کرد. از ایرانیان مقیم کره جنوبی، دست اندرکاران ورزش و حقوق دانان، انتظار می رود که در تماس با دادگاه ها و پلیس کره جنوبی، و نهاد های بین المللی ،اجازه ندهند الناز به ایران برگردانده شود. حکومت ارتجاعی شیعه حاکم بر ایران، مرزهای جنایت و بیرحمی و توحش و خشونت را درنوردیده است. عوامل این حکومت، از انسانیت تهی شده، و به راحتی آب نوشیدن انسان می کشند. در اخبار همین امروز یکی از نمایندگان حکومت می کوید : « هر کس صحبت از خذف حجاب اسلامی بکند، خائن است » . اگر الناز برگردانده شود، او را دستگیر کرده، و بقتل می رسانند. حیله گری و دروغ هم، شغل اصلی سران حکومت است. قتل الناز را هم ، مانند قتل ژینا و نیکا و حدیث و سابرینا و اسرا و دیگران، توجیهی برایش می بفند. امیدوارم که اگر هم او را با زور به ایران برگرداندند، مردم و جوانان در فرودگاه تجمع کرده و برای آزادی الناز دست به تظاهرات بزنند.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x