سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست: سرنگونی جمهوری اسلامی، جواب قطعی مردم به کشتارمردم زاهدان

در تب و تاب اعتراضات سراسری و جنگ خیابانی  مردم برعلیه  رژیم جمهوری اسلامی، تجاوز به یک کودک خردسال توسط یکی از فرماندهان نیروی انتظامی  در رسانه های عمومی علنی شد و خشم و اعتراض مردم را علیه جنایتکاران اسلامی صد چندان کرد.

در شرایطی که مردم در سراسر ایران در روزهای متوالی با گسترش اعتراضات ،خیابانها را به تسخیر خود در آورده و برای سرنگونی رژیم جنایتکاران اسلامی خیز برداشته اند ،تجاوزبه دختر ۱۵ ساله توسط یکی از فرماندهان نیروی انتظامی ، نفرت و بیزاری بی پایان مردم ستمدیده زاهدان که زیر بارفقرو ستم و تبعیض به ستوه آمده اند ،بار دیگرهمزمان با خیزش مردم در سراسر ایران به مصاف جمهوری اسلامی کشانده است .

مردم زاهدان در اعتراض به این جنایت ددمنشانه، روز جمعه بعد از نماز جمعه  دست به تظاهرات زدند . این اعتراض با سرکوب وحشیانه و تیراندازی مستقیم مزدوران پایگاه بسیج روبرو شده است. طبق اخباررسمی دولتی ۴۰ نفر کشته و زخمی شده اند، ولی بنا به اخبار محلی حدود ۶۰ کشته و ۲۰۰ نفر از معترضین زخمی شده اند.

بدنبال این جنایت، درگیری میان مردم و مزدوران دولتی بالا گرفته و مردم خشمگین به پایگاه بسیج حمله میکنند و آنرا به آتش میکشند و فرمانده اطلاعات زاهدان نیز کشته میشود. اعتراضات به شهرهای دیگری در سیستان و بلوجستان نیزسرایت میکند.

اعتراض به جنایت رژیم ادامه داردو بنا به فراخوان مردم،امروز شنبه ۹ مهرماه اعتصابات، تظاهرات و اعتراضات خیابانی در بیشتر شهرهای استان سیستان و بلوچستان علیه سرکوبگران اسلامی ادامه داشته است  .

شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست همدردی عمیق خود را با خانواده جانباختگان و مردم ستمدیده زاهدان و تمام مردم ایران ابراز میدارد و این جنایت هولناک رژیم زن ستیزو ضد انسان جمهوری اسلامی را  محکوم میکند و همه مردم آزادیخواه را به گسترش اعتراضات و همبستگی با مردم ستمدیده زاهدان فرامی خواند.

حکومتی که هرگونه اعتراض به حق مردم را با قتل عام جواب میدهد،باید سرنگون و ماشین سرکوبش  بدست مردم درهم کوبیده شود. سران آن باید دستگیر و بطور علنی محاکمه و بسزای جنایاتشان برسند.

مرگ بر رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی ؛  زنده باد سوسیالیسم

شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست

۱۰مهرماه ۱۴۰۱ برابر با دوم اکتبر ۲۰۲۲ امضاها: سازمان اتحاد فدائیان کمونیست، حزب کمونیست ایران، حزب کمونیست کارگری ایران-حکمتیست، سازمان راه کارگر، سازمان فدائیان (اقلیت) و هسته اقلیت

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=171752 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x