سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

ادامه‌ی بازداشت و بلاتکلیفی دو عضو کانون نویسندگان ایران

Bild könnte enthalten: 1 Person, Brille und Nahaufnahme
Bild könnte enthalten: eine oder mehrere Personen, Brille, Innenbereich und Nahaufnahme

به گزارش کانون نویسندگان ایران از بازداشت آرش گنجی منشی هیئت دبیران کانون ۱۶ روز و از بازداشت احمد زاهدی لنگرودی عضو کانون ۱۲ روز می‌گذرد ؛ اما از وضعیت هیچ‌یک اطلاعات روشن در دست نیست.

آرش گنجی، مترجم و منشی هیئت دبیران کانون صبح روز یکم دی ماه در خانه بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شد. از آن زمان تا کنون فقط دو تماس کوتاه با خانواده‌اش داشته و معلوم شده است در بند ۲۰۹ زندان اوین که در اختیار وزارت اطلاعات است بازجویی می‌شود؛ اما از دلایل بازداشت، اتهام‌ ، نحوه‌ی بازجویی و شرایطی که در آن به‌سر می‌برد هیچ اطلاعی در دست نیست.

احمد زاهدی لنگرودی، روزنامه‌نگار، نویسنده و عضو کانون نیز روز پنج‌شنبه پنجم دی در جریان برگزاری مراسم یادبود برای نوید بهبودی جانباخته اعتراض‌های آبان بازداشت شد؛ اما با گذشت نزدیک به دو هفته و با وجود پی‌گیری خانواده همچنان از وضعیت او اطلاع چندانی در دست نیست .
خانواده و وکیل هر متهم باید از شرایط و موقعیت او اطلاع داشته باشند این حداقل حقوق متهمان است.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=17123 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x