سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

تظاهرات ایرانیان در جلوی کنسولگری جمهوری اسلامی در هامبورگ

همایش ایرانیان هامبورگ و حومه، جمعیت حمایت از مبارزات مردم ایران هامبورگ و گروه وحدت ملی ایرانیان – مرکزیت هامبورگ، از ایرانیان در بزرگداشت چهلمین روز کشتار مردم ایران، دعوت به تظاهرات جلوی کنسولگری جمهوری اسلامی کردند.

جمعی از ایرانیان از ساعت ۱۳:۰۰ در جلوی کنسولگری جمهوری اسلامی در هامبورگی جمع شده و با دادن شعار در دفاع از مبارزات مردم ایران، حمایت از خانواده کشته شدگان آبانماه، محکوم کردن خشونت رژیم برعلیه مردم و خواهان آزادی تمام زندانیان تظاهرات و سیاسی در ایران شدند.

این تظاهرات با دادن شعار علیه رهبر جمهوری اسلامی، رد جمهوری اسلامی، آزادی، دمکراسی به زبان فارسی و آلمانی، همچنین آهنگ و خواندن اعلامیه تا ساعت ۱۴:۳۰ ادامه داشت.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=16329 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x