سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

مونا فرزند همه ماست!

من کارگر نفتم. قتل جنایتکارانه مونا حیدری قلبم را به درد آورد. مونا فرزند همه ماست. او قربانی کودک همسری است و سرنوشت او سرنوش خیلی از کودکانیست که در کودکی به همسر داده میشوند و به این شکل قربانی میشوند. اما مونا بخاطر مورد خشونت قرار گرفنن هر روزه ناگزیر به فرار از خانه شد و به این بدبختی تسلیم نشد و سجاد با افتخار و غیرت سر او را برید.

این دیگر وحشتناک و بازگشت به بشر ماقبل تاریخ است.

همکاران!

ما، اعتراض کردیم و خواستار افزایش حقوق ها و کوتاه شدن دست پیمانکاران شدیم. خواهان امنیت شغلی و بهبود شرایط معیشتی و کاری در کمپ ها و محیط کار شدیم. گفتیم ۲۰ روز کار، ده روز مرخصی برای اینکه فرصتی داشته باشیم با خانواده مان باشیم و با فرزندانمان باشیم. و این وضعی است که میخواهند بر سر کودکان ما بیاورند.

من فکر میکنم همانطور که اعتصاب کردیم و کمپ ها را با شادی و کف زدن خالی کردیم تا از زندگی و کار خود دفاع کنیم. الان هم باید جمع بشویم و به این جنایت اعتراض کنیم و از حرمت انسانی و کرامت خود دفاع کنیم و نگذاریم این وحشیگیری تصویر جامعه ما باشد.

کیان – کارگر نفت

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=141334 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زندانی زنجیری
زندانی زنجیری
2 سال قبل

بسیار عالی.
مبارزه را باید متشکل با در خواست های سیاسی بالاتر ،آزادی زندانیان سیاسی، حق تشکل ،برابری حقوق زن و مرد و با هدف حکومتی دمکراتیک ارتقا داد، تا بتوانیم عدالت برای همه را جا بیندازیم و از حکومت فشار و جهل و غارت نجات بیابیم.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x