سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

درگذشت مادر زکی پور؛ یکی دیگر از مادران خاوران، جهان ما را گذاشت و گذشت

مادر فاطمه فروتن (مادر زکی‌پور)، مادر جان باخته محمود زکی‌پور، بتاریخ ۶ آبان ۱۴۰۰ در منزل مسکونی‌اش در تهران درگذشت. مادر زکی‌پور متولد خرداد ۱۳۰۷ در کازرون بود و به هنگام مرگ ۹۳ سال داشت. 

مادر زکی‌پور از زمانی که فرزندش محمود توسط جمهوری اسلامی در شهریور ۱۳۶۶ در زندان اوین به جوخه مرگ سپرده شد و در خاوران به خاک شد، پای‌اش به خاوران رسید و از آن زمان به دادخواهی فرزندش  پرداخت.

مادر زکی‌پور در تمام برنامه‌های دادخواهی که مادران و خانواده‌ها در خاوران و در منازل‌شان برگزار می‌کردند، حضور فعال داشت.

 بنیاد ایران تریبونال، درگذشت مادر زکی‌پور را به خانواده وی تسلیت می‌گوید و یاد و خاطر این مادر  دادخواه و درد کشیده را گرامی می‌دارد.

بنیاد ایران تریبونال

۷ آبان ۱۴۰۰ برابر با ۲۹ اکتبر ۲۰۲۱

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=130712 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نرگس کرمانشاهی
نرگس کرمانشاهی
2 سال قبل

فقدان خانم فاطمه فروتن « مادر زکی پور » را که سالیان دراز ، رنج از دست دادن فرزند برومند خود محمود زکی پور را در دل داشت ، و در آستانه ی داد خواهی مادران خاوران چشم از جهان فرو بست ! به کلیه خانواده و بستگان ، ان عزیز تسلیت گفته ! و با امید به ادامه داد خواهی ، و محاکمه جلادانی که این غم بزرگ را بر بسیار مادرانی روا داشتند ! تنها با تحقق آرزوهایشان که محاکمه ی تمامی سران و دستور دهندگان این جنایت بشری است ، التیام می یابد !

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x