سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

گروه اتحاد بازنشستگان: پای بازنشستگان را به این رسوایی ها و زد و بندها آلوده نکنید

در حرکتی فرصت طلبانه، کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، با دلالی جمع آوری رای برای عناصر منفور و شناخته شده تشکل های زرد وابسته به نهادهای قدرت، دست به دامن بازنشستگان، مستمری بگیران و خانواده های آنان گردیده است.

در حالی که شرایط زیست و معیشت فلاکتبار بازنشستگان و کارگران به جهنمی روزمره تبدیل گردیده و فریاد اعتراضی آنان علیه وضع موجود و عدم تحقق مطالبات برحق و قانونی شان با یورش به تجمعات و ضرب و شتم و زندان پاسخ می گیرد، دنبال نمودن چنین سیاست هایی از سوی کانون ها به وضوح پرده از ماهیت و عملکرد و تقابل آنان با منافع مستقل بازنشستگان و مستمری بگیران، بر می دارد.

طی ماه های اخیر ابعاد سرکوبگری علیه بازنشستگان و فعالان با احضارها، بازداشت ها، تعیین وثیقه های سنگین، بازرسی منازل و بردن لوازم شخصی مانند گوشی همراه و… شدت گرفته است که نمونه اخیر آن صدور احکامی به غایت ظالمانه برای کارگر بازنشسته فعال«اسماعیل گرامی» شامل ۵ سال زندان، جزای نقدی و حکم قرون وسطایی ضربات شلاق می باشد. کانون ها در برابر این بیدادگری ها جز سکوت چه گلی به سر بازنشستگان و خانوارهای درد کشیده شان زده اند؟!!

آقایان پای بازنشستگان را به این رسوایی ها و زد و بندها نکشانده و آلوده نکنید! بازنشستگان قاطعانه و صریح پاسخ شما را قبلا در تجمعات اعتراضی – سراسری خود با فریاد: «عدالتی ندیدیم/ ما دیگه رای نمی دیم» و «بس که دروغ شنیدیم/ ما دیگه رای نمی دیم»، داده اند!

گروه اتحاد بازنشستگان

۲۳ خرداد ۱۴۰۰

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=116276 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x