سه‌شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳

شبکه سراسری انقلاب زن زندگی آزادی: تحت هر سناریویی، قطب‌نمای ما زن زندگی آزادی و مسیرمان سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی است!

مدتهاست که هیچ روزنه رهایی را بدون آنکه پرتو انقلاب از آن بگذرد، باور نکردیم و راهی جز نابودی جمهوری اسلامی را به‌عنوان پیش‌شرط رهایی جامعه نه میسر دانستیم نه مطلوب؛ و این رویکرد را هم در خیابان، هم در پلتفرم‌هایمان و هم در عمل روزانه و لحظه‌ای‌ خود نشان داده‌ایم. از این همین منظر، لازم است در مورد شرایط حاضر برخی نکات را مورد تاکید قرار دهیم.

جمهوری اسلامی امروز در اوضاع به شدت تضعیف‌شده‌ای به سر می‌برد. حمله هفتم اکتبر تروریست‌های وحشی حماس به مردم در اسرائیل، آتش جنگی را در خاورمیانه شعله‌ور کرده که به یک معنا نتیجه سال‌ها دخالتگری رژیم اسلامی در امور کشورهای منطقه و پرورش نیروهای تروریست اسلامگرا بود؛ آتشی که هر چند امروز دامن خود حکومت را گرفته است، اما همواره دودش به چشم مردم ایران و خاورمیانه رفته و خواهد رفت.

حمله موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل، به‌منظور خون‌خواهی از تروریست‌های وحشی‌ای نظیر هنیه، سینوار، نصرالله صورت گرفت و بخشا تقلایی بود برای حفظ موقعیت سیاسی خود از طریق نجات گروه‌های نیابتی‌اش چون حماس، حزب‌الله و… از نابودی؛ جریاناتی شبه‌نظامی که نه فقط سر سوزنی برای مردم ایران اهمیت ندارند، بلکه حتی ارتباطی به منافع واقعی مردم کشورهای لبنان و فلسطین هم ندارند.

این حمایت جمهوری اسلامی از نیروهای دست‌پرورده خود، نهایتا آتش جنگ را به داخل مرزهای ایران هم کشیده و در آخرین مورد ارتش اسرائیل در بامداد شنبه ۵ آبان‌ماه، ده‌ها مرکز نظامی و پدافندی جمهوری اسلامی در خاک ایران را با حملات موشکی مورد هدف قرار داد. هم‌اکنون می‌توان با احتمال بسیار بالایی گفت که هیچگاه در طول حیات جمهوری اسلامی، امکان وقوع جنگ با دولت اسرائیل تا این اندازه بالا نبوده؛ جنگی که شکل محدود آن هم بر همه معادلات ایران و منطقه تاثیر می‌گذارد.

همزمان با افزایش این تنش‌ها و پس از مدت کوتاهی، تاثیر این رخداد را ما مردم به راحتی می‌توانیم در زیست روزمره خود ببینیم. گرانی کالاهای اساسی، افزایش شدید تورم و کاهش قدرت خرید مردم به شکل بی‌سابقه‌ای نسبت به حتی گرانی‌های قبلی؛ همه و همه در مدت کوتاهی رخ داده‌اند. اکنون و با پاسخ نظامی اسرائیل و با توجه به مجموعه تحولات در منطقه و داخل کشور، انتظار می‌رود اوضاع به مراتب از آنچه که امروز شاهد هستیم، سخت‌تر و پیچیده‌تر خواهد بود.

با این وجود، ضمن درک همه جوانب فضای شبه‌جنگی کنونی و تاثیرات عینی که بر همه امورات جامعه ایران دارد، اعلام می‌کنیم: هر اتفاقی که بیفتد، هر سناریویی که در این شرایط جنگی پیش بیاید، تنها نگاه ما به پیشبرد انقلاب «زن زندگی آزادی»، به پیروزی رساندن آن و نابود کردن جمهوری اسلامی است. ما یک دشمن داریم و آن حکومتی است که سپاه پاسدارانش در خیابان‌های سراسر کشور همرزمان‌مان را به قتل رسانده و در خاورمیانه در قریب به اتفاقات جنگ‌ها و بحران‌های بی‌پایان شریک است.

هر درجه از درگیری نظامی میان اسرائیل و جمهوری اسلامی که روی دهد، ما همچنان انقلاب را قطب‌نمای خود قرار خواهیم داد و خودمان را تنها در یک جبهه جنگ می‌دانیم و آن جنگ مردم؛ شامل جنگ زنان، جوانان، آتئیست‌ها، دانشجویان، مزدبگیران، دانش‌آموزان و تمام بخش‌های تحت ستم جامعه علیه جمهوری اسلامی است. در دل همین شرایط حساس، ما مردم باید با تقویت سلاح‌های جنگی خود یعنی اعتراضات و اعتصابات سراسری، آماده پیشامد هر نوع سناریویی باشیم و در دل آن منافع و مطالبات انقلابمان را برای دستیابی به آزادی و برابری در ایران و همچنین صلح پایدار در منطقه به کار گیریم.

نابود باد حکومت جنگ افروز و جنایتکار جمهوری اسلامی
پیروز باد انقلاب زن زندگی آزادی

شبکه سراسری انقلاب زن زندگی آزادی
(شامل تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی و گروه‌های مبارزاتی شهری و محلی زنان و جوانان)
🗓 ۵ آبان ۱۴۰۳

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=254500 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x