سه‌شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳
سه‌شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳

محروم شدن ریحانه انصار‌نژاد فعال کارگری از ملاقات حضوری

ریحانه انصاری‌نژاد، فعال کارگری زندانی محبوس در زندان اوین، از ابتدای مهر ماه تاکنون از ملاقات حضوری محروم شده است.⁣ و از دو ماه پیش تاکنون از دیدار فرزندش محروم شده است. او درعین حال از درد شدید گردن و کمر رنج می‌برد و مقامات زندان از اعزام او به بیمارستان خودداری می‌کنند.

  ⁣بر اساس گزارش ها، خانم انصاری‌نژاد از دوماه پیش تاکنون به دلیل ممانعت مقامات زندان اوین از دیدار فرزندش محروم بوده است. در عین حال، او از درد شدید در مهره‌‌های کمر و گردن رنج می برد ولی مقامات زندان اوین از اعزام او به بیمارستان خودداری می‌کنند.⁣ ⁣ در این ارتباط، دکتر زندان اوین یک دوره طولانی فیزیوتراپی برای این فعال کارگری زندانی تجویز کرده اما رئیس بند زنان به بهانه «نداشتن مراقب زن در زمان اعزام به درمانگاه»، از روند درمان او جلوگیری کرده است.⁣ ⁣ ریحانه انصاری‌نژاد به دلیل مشارکت در اعتراض به صدور و اجرای احکام اعدام، از ملاقات و روند درمان محروم شده است. او و شمار دیگری از زندانیان سیاسی زن روز ۱۵ مرداد سال جاری در تحصنی مسالمت آمیز در بند زنان زندان اوین شرکت کرده بودند که در آن به اعدام رضا رسایی اعتراض شد.⁣

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=254449 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x