یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳
یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳

مخالفان فیلترینگ منتظر مجوز وزارت کشور برای تجمع

بعد از تجمع چند روز گذشته‌ی برخی از منتقدان رفع فیلترینگ در مقابل سازمان ملی فضای مجازی، دبیرکل حزب مجمع ایثارگران در نامه‌ای به اسکندر مومنی، وزیر کشور درخواست کرد تا حق مخالفان فیلترینگ و سیاست‌های محدودیت‌ساز اینترنت هم مطابق اصل ۲۷ قانون اساسی به رسمیت شناخته شده واجازه تجمع به آنها داده شود.

جواد امام، دبیرکل حزب مجمع ایثارگران در نامه ای سرگشاده خطاب به وزیر کشور، نوشت:

فراخوان مخالفان رفع فیلترینگ در کانال‌های تلگرامی و سایر اپلیکیشن‌های فضای مجازی! به احقاق حق آن‌ها و تجمع در مقابل سازمان فناوری اطلاعات ایران منجر شد.

به اطلاع می‌رساند مطابق اصل ۲۷ قانون اساسی، حزب مجمع ایثارگران بنا دارد در هفته آتی در مکان مذکور تجمعی برگزار کند و در راستای حمایت از وعده‌های رئیس‌جمهور و مطالبات اکثریت جامعه، رفع فیلترینگ را خواستار شود.

خواهشمند است مانند حقی که برای منتقدان رفع فیلترینگ قائل شدید، حق منتقدان را به‌رسمیت شناخته و تمهیدات لازم را جهت برگزاری این تجمع فراهم آورید.

گفتنی است؛ طی روزهای اخیر تجمعی در مقابل مرکز ملی فضای مجازی در اعتراض به تلاش دولت جهت رفع فیلترینگ با بنرهای “حیا کن، طرح حذف فیلتر رو رها کن” و “واتساپ، تلگرام و اینستا رانت، فساد و فحشا” برگزار شده بود.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=254267 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x