یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳
یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳

احکام اخراج شماری از دانشجویان دانشگاه رجایی که در جنبش زن، زندگی، آزادی شرکت کرده بودند قطعی شد

دانشگاه تربیت دبیر رجایی در تهران با هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش احکام اخراج شماری از دانشجویان این دانشگاه را قطعی کرد.

به‌گزارش «صدای فرهنگیان ایران»، در روزهای اخیر، پیامک‌هایی به دانشجویانی که در سال‌های گذشته، به‌ویژه پس از جنبش سراسری زن، زندگی، آزادی، با پرونده‌های انضباطی و احکام تعلیقی مواجه شده بودند، ارسال شد که در آن‌ آمده بود: «دانشجوی محترم، وضعیت تحصیلی شما در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از ‘مشغول به تحصیل’ به ‘انصراف بدون تسویه’ تغییر یافت.»

این تصمیم در حالی گرفته شده است که پس از استقرار دولت جدید برخوردهای انضباطی و گزینشی در وزارت آموزش و پرورش، به‌ویژه در برخورد با دانشجومعلمان، افزایش یافته است.

پیش از این مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری ایران وعده داده بود که دانشجویان اخراجی به دانشگاه باز خواهند گشت. با این حال دانشجویان برخی از دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه تهران همچنان از ادامه فشار بر دانشجویان و تعلیق و اخراج آن‌ها خبر می‌دهند.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=254222 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x