یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳
یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳

محکومیت حبس کامیار فکور به رای باز تبدیل شد

محکومیت حبس کامیار فکور، فعال کارگری به رای باز تبدیل شد. وی باقیمانده دوران محکومیت خود را خارج از زندان اوین سپری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، مازیار فکور، برادر کامیار فکور در این خصوص اعلام کرد که این فعال کارگری روز گذشته از زندان اوین خارج شده است. او باقی مانده دوران محکومیت خود را خارج از زندان سپری خواهد کرد.

آقای فکور پیشتر در تاریخ ۸ اردیبهشت سال گذشته، در آستانه روز جهانی کارگر به همراه شماری از فعالین صنفی و کارگری توسط ماموران امنیتی در منزل محمد حبیبی، فعال صنفی معلمان، بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بودند.

این فعال کارگری پیشتر توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام” به یک سال حبس محکوم شده بود. این حکم نهایتا در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران تقلیل یافت و آقای فکور به هشت ماه حبس محکوم شده بود.

از سوی دیگر، اواخر مردادماه سال گذشته، حکم تعلیقی محکومیت دو سال حبس آقای فکور از بابت اتهام تشویش اذهان عمومی در پرونده سال ۱۴۰۰ صادره از شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران، به اجرا درآمد.

کامیار فکور، فعال کارگری پیش از این نیز از بابت فعالیت های خود سابقه بازداشت و تحمل حبس را داشته است.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=254198 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x