یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳
یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳

حزب دموکراتیک خلق های ترکیه: بمباران مناطق مسکونی غیرنظامی فوراً متوقف شود

به دنبال حمله ی مجدد ترکیه در شمال عراق و سوریه که به بهانه ی انجام یک عملیات مسلحانه در آنکارا آغاز شده است، حزب دموکراتیک خلق‌ها اعلام کرد: “بمباران مناطق مسکونی غیرنظامی فوراً متوقف شود”.

هیئت اجرایی مرکزی حزب دموکراتیک خلق‌ها با انتشار بیانیه‌ای کتبی در واکنش به اعلامیه وزارت دفاع ملی ترکیه درباره انجام عملیات هوایی در شمال عراق و سوریه، اظهار داشت: “این بمباران‌ها به تشدید خشونت در منطقه منجر خواهد شد”.

در این بیانیه آمده است: “عملیات‌های هوایی که پس از حمله به تأسیسات صنایع هوایی و فضایی ترکیه (TUSAŞ) در آنکارا-کهرامان‌کازان آغاز شده‌اند، تنها به تعمیق خشونت‌ها در منطقه منجر می‌شوند. بمباران بسیاری از مناطق در شمال و شرق سوریه، به‌ویژه کوبانی، جان غیرنظامیان را به خطر می‌اندازد. اثرات ویرانگر جنگ می‌تواند برای تمامی طرف‌های درگیر فاجعه‌بار باشد. عملیات‌های نظامی که غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند، قوانین حقوق بین‌الملل را نیز نقض می‌کنند. ادامه جنگ و درگیری تنها منجر به رنج و تلفات بیشتر خواهد شد. ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم که به راه‌حل‌های مسالمت‌آمیز و گفت‌وگو روی آورند”.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=254175 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x