شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳

حمله پهپادی به محل اقامت نتانیاهو؛ نخست وزیر در محل نبود

به گزارش رسانه های اسرائیل روز شنبه ۶ پهپاد از لبنان به سمت محل اقامت نخست وزیر اسرائیل پرتاب شده که ارتش اسرائیل توانسته برخی از این پهپادها را رهگیری کند.

به گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت هدف این حمله پهپادی در قیساریا‌ منزل مسکونی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل بوده است.

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل هم عنوان کرد که این پهپاد که قیساریا‌ را هدف گرفت، مسافت ۷۰ کیلومتری را از لبنان طی کرده است.

یدیعوت آحارونوت همچنین افزوده است که دفتر نتانیاهو از اعلام حضور وی در محل به هنگام انفجار پهپاد در قیساریا‌ خودداری کرده است.

سایت اسرائیلی والا هم گزارش داد نیروهای پلیس بسیاری به محل سقوط پهپاد اعزام شده‌اند و نیروهای امنیتی مسیرهای منتهی به منزل هدف‌گیری‌شده را مسدود کردند.

شبکه ۱۳ تلویزیون گفته است ۶ پهپاد از لبنان به سمت اسرائیل پرتاب شده و ارتش توانسته برخی از این پهپادها را رهگیری کند.

در گزارش های رسمی به ۳ پهباد اشاره شده و فقط یکی از آنها قبل از رهگیری به محل اقامت نتانیاهو اصابت کرده است.

روزنامه معاریو هم اظهار داشته است: این برای سومین بار طی یک هفته است که پهپادهای حزب الله موفق به نفوذ به عمق اسرائیل می‌شوند.

دفتر نتانیاهو ضمن تایید اصابت یکی از پهپاد ها به خانه نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرد که نتانیاهو در لحظه اصابت پهپاد در محل اقامت خود حضور نداشته است.

ارتش اسرائیل گزارش داد که این حمله خسارت جانی به همراه نداشته است. در بیانیه ارتش آمده است که در جریان حمله پهپادی، آژیرهای خطر در پایگاه نظامی گلیلوت در شمال شرق تل‌آویو به صدا درآمدند و تأکید شد که پهپادهای مهاجم دیگری از سمت لبنان در منطقه وجود ندارد.

در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌شود که تیم‌های اورژانس و پلیس به صورت متراکم در اطراف محل سکونت نتانیاهو مستقر شده‌اند.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=253792 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x