دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳

رضا پهلوی: بکشید، ویران کنید من هستم! – فرید انصاری دزفولی

ایران و ایرانیان با دو دشمن تبهکار و قاتل و ناقض حقوق بشر مواجه می باشند. این دو دشمن عبارتند از نظام توتالیتر اسلامی و نظام صهیونیستی و تروریست اسرائیل.
با گسترش جنگ در منطقه خاورمیانه توسط اسرائیل و افزایش تنش بین جمهوری اسلامی و دولت نتانیاهو و احتمال حمله مرگبار اسرائیل به ایران تمامیت ارضی کشور و حتی موجودیت ایران به مخاطره افتاده است.
در شرایطی که ملت ایران در هراس و نگرانی عمیق از جنگی که می تواند ایران را به آتش بکشد بسر می برد و سایه جنگی خانمانسوز برفراز کشورمان گسترش یافته است. آقای رضا پهلوی که رویائی بجز رسیدن به تخت شاهی ندارد، بعد از پیام دوشنبه ۳۰ سپتامبر نتانیاهو خطاب به مردم ایران که گفت:  “کشورتان آزاد میشود، آن روز خیلی زودتر از آنچه فکر میکنید فرا می رسد.” رضا پهلوی که نه سیاست می داند و نه شناختی از جهان سیاست دارد، ونه از تاریخ و فرهنگ و مسائل ایران اطلاعی دارد، نه خاورمیانه و جغرافیا و مسائل آن را می شناسد، نه از موقعیت و مسائل ایران و همسایگانش آگاه است و نه واقعیت روابط بین الملل را می شناسد اخیرا ویدئویی منتشر کرد و با خوشحالی گفت، نگران خلاء قدرت بعد از سقوط رژیم نباشید. او قبلا بارها به آمریکا و اسرائیل گفته شما رژیم را سرنگون کنید من هستم. اما نکته جدیدی که در پیام اخیرش است حمایت علنی و بی پرده اش از حمله ارتش اسرائیل به خاک وطن مان می باشد. او صریح و روشن از گزینه حمله نظامی دفاع می کند و می گوید: «شما احتمالا می‌ترسید شاید تغییر رژیم باعث هرج‌ومرج در منطقه شود. ما اجازه نخواهیم داد پس از سقوط رژیم، خلاء قدرت ایجاد شود.» معلوم نیست این ما او چه کسانی می باشند و از کجا آمده اند. اگر بخواهیم به زبان ساده حرف او را بنویسیم چنین می شود آقای نتانیاهو نگران نباشید شما حمله کنید “بکشید، ویران کنید من هستم.” ایران در تاریخ خود هرگز بخود شاه یا شاهزاده ای را ندیده است که از بیگانگان دعوت کند به وطنم حمله نظامی کنید تا من به قدرت برسم. محمد رضا شاه هر عیب و نقصی داشت ولی لااقل نسبت به کشور و خاک ایران تعصبی داشت. 
هیچ فردی که دوستدار کشورش است و به آن عشق می ورزد حاضر نمی شود کشورش به ویرانه ای تبدیل شود. اما آقای رضا پهلوی در وضعیتی که کیان کشورش مورد تهدید قرار گرفته و ناقوس جنگ به صدا درآمده است بر طبل جنگ می کوبد و خود و یارانش پیاده نظام ارتش نازی اسرائیل شده اند. او با پوتین های سربازان اسرائیلی می خواهد و همت نتانیاهو رهبر و آزادی و دمکراسی را به ایران ببرد و مردم را آزاد نماید چون مردم ما ناتوان می باشند. در راستای مزدوری دولت صهیونیستی اسرائیل است که طالبان سلطنت و مریدان آقا رضا به‌صراحت در رسانه‌های فارسی‌زبان از حمله به مام وطن حمایت می‌کنند و حتی یکی از مشاوران نزدیکش به نتانیاهو فاشیست توصیه میکند که به زیر ساختارهای کشور مثل نیروگاه های برق حمله کنید. این جماعت نه تنها مخالفتی با جنگ ندارند که اسرائیل را رسما دعوت می کنند که زیرساخت های اقتصادی کشور را مورد حمله قرار دهد. آنها به صراحت و بدون هیچ شرمی لیست مراکزی را تهیه کرده اند تا اسرائیل آنها را بمباران کند. مراکزی مثل: پتروشیمی، صنایع گازی و نفتی و نیروگاه های برق و …. .
اینها به خوبی می دانند زدن نیروگاه برق یعنی چه؟ حمله نظامی به نیروگاه برق یعنی خواباندن تمام ادارات و موسسات تولیدی و غیرتولیدی و کارخانه ها، یعنی قطع برق سراسری، یعنی بیکاری میلیون ها کارگر و زحمتکش و کارمند، یعنی به قتل رساندن بیماران زیر عمل جراحی، یعنی کشتن نوزادان نارسی که بعلت نارسائی تنفسی در دستگاه های مخصوصی نگه داشته می شوند، بی برقی یعنی کشتن بیمارانی که در آی سی یو هستند، یعنی چراغ راهنمائی و رانندگی از کار افتادن، یعنی نبود بنزین یعنی از کار افتادن تلمپ های آبرسانی و قطع آب منازل، یعنی هرج و مرج در کشور و یعنی فلج و نابود کردن زندگی روزانه مردم و برباد دادن آن حداقل دارایی و سرمایه ای که فرودستان دارند.
حتما آگاه می باشید که بازسازی نیروگاه برق سالها طول می کشد یعنی شما می خواهید سالها مردم ایران را گرفتار بی برقی و سیه روزی کنید؟
ما نتیجه تجاوز اجانب را در افغانستان و عراق و سوریه و لیبی  دیده‌ایم. وضعیت امروز غزه، عراق، افغانستان، لیبی و سوریه جلو چشمانمان می باشد. اینطوری می خواهید جمهوری اسلامی را ساقط سازید و برای مردم دمکراسی بیاورید؟!
اگر حمله آمریکا به افغانستان و عراق دمکراسی آورد حتما حمله اسرائیل هم برای ایران دمکراسی خواهد آورد. در ضمن آقای نتانیاهو در کشورش بعلت کلاهبرداری و فساد مالی تحت تعقیب دادستانی بود و ضد دموکراسی است، حالا طالبان سلطنت به سرکردگی رضا پهلوی از او می خواهند با حمله نظامی، ایرانیان را از دست فاشیسم دینی رها سازد و به دام فاشیسم سلطنتی بیاندازد.

آقای پهلوی شما فردی غیر دمکرات و رفتاری مستبدانه دارید لذا نمی توانید آلترناتیو دمکراتیکی در مقابل استبداد دینی باشید. حمله نظامی اسرائیل به ایران به جمهوری اسلامی دوام و قوام می بخشد. هدف شما عین جنبش “زن زندگی آزادی” خفه کردن اعتراضات مردمی و تجمعاتی چون تجمع بازنشستگان و کارگران و زنان و معلمان و غیره می باشد. رضا پهلوی می خواهد کمک به تقویت جمهوری اسلامی در سرکوب ملت ایران کند. او خواهان بقای نظام توتالیتر اسلامی می باشد و این امر واقع در این چند دهه پی در پی از طرفش تکرار و تکرار شده و می شود. جون ام الفسادی در میان مخالفان جمهوری اسلامی می باشد.
قبلا با به اصطلاح انقلاب مهسا چنین کردید. آن زمان خواب پادشاهی را در خیال خویش و عالم توهم دیدید. بوق و کرنا به راه انداختید که چه نشسته اید انقلاب در حال وقوع است پس بیایید به من وکالت دهید تا آزادتون کنم و بعد نتیجه اعمال شما را در سرکوب جنبش زن زندگی آزادی دیدیم. امروز هم در عالم خیال متوهمانه فکر می کنید حمله نتانیاهو به ایران باعث سقوط جمهوری اسلامی می شود و بعنوان پادشاه به ایران برمی گردید. باز هم خواب پنبه دانه پادشاهی را آنهم با بمب های سنگرشکن اسرائیل دیده اید. شما فکر میکنید با ریخته شدن بمب های یک تنی بر سر مردم و ویرانی ایران رژیم اسلامی ساقط می گردد و می توانید خلأء قدرت را پر کنید. اصلا چه کس و کسانی به شما اجازه داده اند که جرات کنید خود را نماینده ملت ایران بخوانید و از جانب آنان سخن بگوئید.
دشمنی ملت ایران با جمهوری اسلامی هیچ حقانیتی به شما و نتانیاهو نمی دهد تا دم از آزاد کردن ایران با کشتار ایرانیان و ویرانی ایران را بدهید. شما اگر یک جو غرور ملی داشتید از بمباران زیر ساختارهای کشورمان که ثروت ملی وطن می باشند چنین به وجه نمی آمدید.
شما در این وضعیت جنگی پیاده نظام و سخنگوی نتانیاهو و آیینه تمام نمای دولت صهیونیستی اسرائیل شده اید و این چیزی بجز خیانت به ایران و ایرانیان نیست. آقای رضا پهلوی مسیر کنونی شما را قبلا آقای رجوی با دخیل بستن به صدام طی کرده بود. متوهم دخیل بسته به بمب های اسرائیل فکر می کند با ویران شدن ایران رژیم سقوط می کند و او به قدرت می رسد.
آقای رضا پهلوی شما مظهر شرم ملی هستید که اشغال ایران توسط اسرائیل و آمریکا را به گور خواهید برد همانگونه که رجوی به گور برد. ارتش نازی اسرائیل سهل است ارتش آمریکا هم نمی تواند شما را به تخت سلطنت برساند. ملت ایران برای آزاد شدن از دست جمهوری فاشیستی اسلامی هیچ نیازی به کمک نتانیاهو آدمخوار و وطن فروشان جنگ طلب ندارد.
با جمله ای از شادروان بنی صدر نوشته ام را پایان می دهم که گفت: «یک ملت بالغ و رشید باید خودش خودش را از استبداد برهاند. اگر ملتی این امکان را نداشته باشد، بیگانه چگونه می‌تواند او را نجات دهد آن هم با جنگ؟ تا کنون تاریخ به خود ندیده که بیگانه‌ای بیاید و مردمی را آزاد کند. اروپایی‌ها رفتند که مثلاً آفریقایی ها را متمدن کنند، اما ببینید چه کردند. من با تمام توان با جنگ آن هم جنگ نیروی خارجی به هر بهانه‌ای که باشد مخالفت می‌کنم. من تلاش می‌کنم افکار عمومی غرب را متقاعد کنم که چنین کاری جنایتکارانه است.»

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=253035 لينک کوتاه

4 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیک
نیک
1 روز قبل

جناب دزفولی همان پاراگراف اول نوشتهٔ شما کافی بود تا مابقی مقالهٔ شما را بی اعتبار کند. مینویسید: “ایران و ایرانیان با دو دشمن تبهکار و قاتل و ناقض حقوق بشر مواجه می باشند. این دو دشمن عبارتند از نظام توتالیتر اسلامی و نظام صهیونیستی و تروریست اسرائیل. “ جناب دزفولی شما با یکی کردن رژیم تبهکار و قاتل و ناقض حقوق بشر جمهوری اسلامی با مردم ایران دشمنی اسرائیل با رژیم را دشمنی با ایران و ایرانیان قلمداد میکنید و نادانسته آب به آسیاب جمهوری اسلامی میریزید. ملت ایران بیش از چهل سال است که چوب دشمنی رژیم با آمریکا و اسرائیل را میخورد و سرداران و سران رژیم از بهر این دشمنی ها خود و حساب های بانکی شان فربه و فربه تر شده است.

حامد شهامت
حامد شهامت
1 روز قبل

مرگ بر نتان یاهو ، لعنت بر هیتلر
مرگ بر خامنه ای ، لعنت بر خمینی
مرگ بر رضاشاه ، لعنت بر رضاخان
مرگ بر رجوی ، لعنت بر صدام
… … …. ….. ….. ***** ، ××××
صلح صلح آزادی
صلح صلح آزادی
صلح صلح آزادی

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x