پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳

پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳

وقتی فاشیست های ایرانی به کارفرمای خود گرای بمباران می دهند

سعید قاسمی نژاد از اعضای گروه فاشیستی فرشگرد و از مشاوران رضا پهلوی مناطقی را برای بمباران به کارفرمای اسرائیلی، پیشنهاد کرده است:

“زیرساخت‌های اقتصادی از قبیل تولید نفت و گاز، پالایشگاه‌ها و تأسیسات حمل و نقل، پتروشیمی‌ها، تأسیسات تولید فلزات صنعتی.” *

یعنی مناطقی که

الف: صدها هزار تن از کارگران کشور، در تمام شیفت‌های شبانه‌روز مشغول کار هستند و با اصابت بمب به تاسیساتی از این‌دست، در کسری از ثانیه، خاکستر می‌شوند. این‌ها به کارگران به‌عنوان “بدن‌های مازاد” نگاه می‌کنند که ارزش چندانی ندارند و می‌توان از آن‌ها به‌عنوان “قربانی” در راه رسیدن به قدرت استفاده کرد.

ب: تأسیساتی که کشور را به‌طور کامل فلج می‌کند و دیگر حتی امکان تأمین حوائج ضروری بیمارستان‌ها هم نخواهد داشت؛
با پیش‌فرضِ بالا گرفتنِ نارضایتی، شورش و فروپاشی حکومت که چنین نخواهد شد مگر ورود به یک جنگ داخلی

مهدی حاجتی دیگر یارِ غار پهلوی این‌را هم رمانتیزه می‌کند و می‌گوید: نیروی نظامی بعد از کشتار صدهزار نفر و جمع کردن اجساد، خسته خواهد شد.

شگفتا از رذالت بی‌پایان.

قابل توجه است که این تأسیسات به‌عنوان “اماکن غیرنظامی” به اسرائیل معرفی شده‌اند:
پیش‌تر نوشته بودیم که این‌ها بمبارانِ مدارس و بیمارستان‌ها در غزه را با ادعای “سپر انسانی” توجیه می‌کنند. بنابراین در صورت بمباران و قتل‌عام هزاران نیروی کار، خواهند گفت: اعضای سپاه و تعدادی آخوند پشت لوله‌های انتقال گاز مخفی شده بودند.

در تاریخ دیده نشده که افراد، جاسوس یا مزدورِ دولت‌های خارجی باشند و این‌گونه وقیحانه و با افتخار، جاسوسی، مزدوری و درخواست بمبارانِ کشورشان را جار بزنند؛ آن‌هم مزدور یک رژیمِ تا بنِ دندان فاشیست و دشمن بشریت که هفتاد سال است در کارنامه‌اش جز نسل‌کشی و ویران‌گری دیده نشده است.‌

ماجرا زمانی به اوجِ تعفن می‌رسد که این آدم‌خواران، فیگورهای ناسیونالیسم ایرانی در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند و در همان حال که مشغول گداییِ بمب برای کشتار و ویرانی کشور هستند، به منتقدان خود می‌گویند: “تجزیه‌طلب و ایران‌ستیز”.

منبع: Blackfishvoice1

اخبار روز: متن انگلیسی و ترجمه فارسی توییت سعید قاسمی نژاد:

* نوشته قاسمی نژاد به نقل از X: “چهار نوع هدف وجود دارد که اسرائیل می‌تواند از طریق یک حمله نظامی به آن‌ها بپردازد. هر کدام از این اهداف، چالش‌ها و مزایای خاص خود را دارند و به استراتژی اسرائیل برای مواجهه با رژیم در روز بعد بستگی دارد:

۱- زیرساخت‌های نظامی و مقامات مانند ستاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پادگان‌ها، تأسیسات راداری و موشکی، تأسیسات تولید و انبار سلاح‌ها، مقامات سپاه پاسداران و وزارت دفاع ۲- تأسیسات هسته‌ای ۳- مراکز سیاسی و مقامات مانند دفتر رهبر، وزارت اطلاعات، کاخ ریاست‌جمهوری، مجلس، صدا و سیما … ۴- زیرساخت‌های اقتصادی مانند تولید نفت و گاز، پالایشگاه‌ها، تأسیسات حمل و نقل، کارخانجات پتروشیمی، تأسیسات تولید فلزات صنعتی…”

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=252600 لينک کوتاه

3.7 18 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهنسال
کهنسال
1 روز قبل

فرد یا افرادی خارج ازبحث ویا داخل بحث(شریک ویا غیرشریک درگفتگو) ارای(+/-) را دستکاری میکنند.مشکوک است!“لاکن دلخوش نباشید به این مقدار!” در سایر مقالات هم دیده می شود (مثال:مقاله ع.روستایی-چه گوارا)راهنمایی کنید شاید مدال یا کاپی ولو کاغذی یا حلبی نصیب همه شود!
نه به شیخ و شاه! نه به نتانیاهو و سیدعلی و جنگ! زنده باد انقلاب مردم ایران با اتکا به نیروی توانمند شان! 

احمد نجاتى
احمد نجاتى
1 روز قبل

خمینى قبل از کسب قدرت آنقدر زرنگ و ریا کار بود که مى گفت ما یک جمهورى مى خواهیم بمانند فرانسه و قول مطبوعات آزاد مى داد و مى گفت که مارکسییتها در ابراز نظر آزاد خواهند بود
حال این طیف ناشى و سر سپرده حتى به اندازه خمینى شعور سیاسى ندارند که لااقل تا قبل از کسب قدرت سیاسى ماهیت خود را پنهان نگهدارند و پرت و پلا نگویند، از هم اکنون شعار مرگ بر سه مفسد ملا چپى مجاهد مى دهند
مردم از دیکتاتور بیزارند چه با عمامه چه با کراوات و چه با تاج

رامان
رامان
1 روز قبل

کجای این توئیت گرا دادن به اسرائیل است؟ سری به اینترنت بزنید هزاران تحلیل در مورد حمله احتمالی اسرائیل به ایران از تمام گروهها و دسته‌ها وجود دارد و هر کس حدس گمانی میزند و مراکز و موقعیت‌های مختلفی را در نظر میگیرد. بچه‌گانه است که اینگونه بیندیشیم که اسرائیل و کارشناسان نظامی آن نشسته و دست روی دست گذاشته‌اند و منتظر بوده‌اند شخصی و گروهی با دو خط اظهار نظر در توئیت به آنها رهنمود کار بدهد؟! اگر قرار است با افراد و گروههایی مخالفت کنیم این راه و روش اش نیست!!! رسانه خود را به جمع بچه‌های کودکستانی تقلیل ندهید!!!!!!

هومن دبیری
هومن دبیری
11 ساعت قبل
پاسخ به  رامان

بحث این نیست که شما چگونه در باره ی « اسرائیل وکارشناسان نظامی آن » می اندیشید.
عملکرد حکومت اشغالگر اسرائیل توام با آپارتهاید و تروریسم دولتی نیاز به اندیشیدن ندارد. اسرائیل از ۱۹۴۸ که فلسطین را تقسیم کردند بطور دائمی جنایت کرده ست .
بحث بر سر ایرانیانی ست که در این فاجعه بشری که جمهوری نکبت اسلامی هم دخالت دارد در عالم هپروت و خارج از ایران برای نیروهای افراطی و جنگ طلب هورا می کشند.این موضوع جدیدی نیست. در بعداز حملات نظامی ناتو و آمریکا به عراق ، لیبی، سوریه و… علی میرفطروس از اسرائیل تقاضای بمباران ایران را کرد غوغا ایجاد شد د رهمین اخیار روز علیه او نوشتند. امروز که دیگر از این حرف ها گذشته ست. اصولا خارج نشین هائی که این نسخه ها را برای جنگ به عنوان راه حل سیاسی برای گذار از جمهوری اسلامی حتی فقط حرفش را بزنند . نباید به آنها گفت که در تمام جنگ ها فقط مردم هزینه داده اند. آیا صلح بین مصر و اسرائیل به جنگ و اختلافات ناشی از اشغال فلسطین توسط اسرائیل اشغالگر نبود؟ نه به جنگ!

F Sharifi
F Sharifi
1 روز قبل

فاشیسم ایرانی از نوع نوستالوژیک کراواتی پهلوی یا از نوع عصر شتر سواری و عمامه ای ان ، از نژاد پرست ترین، ، حریص ترین، کودن ترین و جنگ طلب ترین جنایتکاران خاور میانه هستند !

فاشیسم پهلوی به منظور تصاحب قدرت و فاشیسم شیعه به منظور بقا در قدرت، بدون لحظه ای تامل، انسان و انسانیت را قربانی مقاصد پلید خود میکنند !

مبارز بی وقفه با فاشیسم و این ایدئولوژی جنایت بار، وظیفه روزمره تمام انسان های دموکرات است!

کهنسال
کهنسال
1 روز قبل

رضا پهلوی:”در تمام تظاهراتهای بعد از ۷ اکتبر پرچم شیر و خورشید در کنار پرچم اسرائیل بوده است. اجازه نخواهیم داد پس از سقوط این رژیم؛ خلا قدرت ایجاد شود ”
پسر شاه با دم خود گردو می شکند موقعیت بهتر از این برای بازگشت به “وطن” و شاه شاهان شدن؟! امکان نداشت!؟ مام میهن نام او را صدا میزند؟!؟!
اگر خمینی خون آشام در دوران جنگ ارتجاعی دو دیکتاتور دستور میداد که یک هواپیمای جنگی آمریکایی  در اختیارش قرار دهند تا در کنار سپاه و ارتش برای دفاع  از “میهن”بجنگد. او حالامجبور  نمی شد تا سوار جتهای جنگی آمریکا و یکی  فاشیست تر و جنایتکارتر از خمینی  شده و پالایشگاه ها و کارگران و خانواده های آنها را به آتش کشیده و خیزشی را نیمه تمام بگذارد. بهرحال هواپیمای  مجانی و در کنار هیئت حاکمه اشغالگر اسرائیل نشستن بهتر از رانندگی اتوبوس مجانی در کنار علی و گلی و نازی و شیرین و عبدالله و…است. 
شعله های خیزش مهسا و جنبش کارگران – مزد بگیران ….علیه سلطنت و رهبری و برای آزادی-برابری خاموش نخواهد شد!

مهرداد ۱
مهرداد ۱
1 روز قبل

شتر گاو پلنگ همه بر سر یک میز! تخیلگرایی و توهم در مورد آینده مخرج مشترک همه نیروهای اپوزیسیون است،. تک تک این افراد خواهان ریاست جمهوری دونالد ترامپ هستند چه برای توهم حمله به ایران و چه برای گرایشات نژادگرایانه فاشیستی. نتانیاهو آنقدر احمق نیست که به این لاطائلات گوش کند.

حسن نکونام
حسن نکونام
1 روز قبل

چهارم/ آقای پهلوی سال گذشته با همسر خود به اسراییل سفر کرد، و همگان پچ پچ او را در یک آشپزخانه، با نتا نیاهو، شاهد بوده اند. نیمه کلاه یهودی بر سر نهاد و بر «دیوار ندبه» بوسه زد. اینها همه معنا دارند. ترجمه آنها را به کاربران محترم وامیگذارم. پنجم/ آنچه که مضحک مینماید، اینست که اسراییلی که خود «رییس جمهور» دارد، بخواهد برای مردم ایران «شاه بتراشد» و آشیانه پهلوی هم باورش بشود.پنجم/ نگاه جنبش های ریشه دار مردم ایران، رو به «آینده» است و نه «گذشته». مردم ایران یک بار و برای همیشه، «شاه بازی» را کنار گذاشتند، و حالا هم در حال به زیر کشیدن «شاهی دیگر» ( با عنوان «امام») هستند. ششم/ آقای رضا پهلوی، نه سواد درست و حسابی، و نه تخصصی در هیچ رشته ای دارد، و با اموالی که خود و خانواده اش، از مردم ایران ربودند، به رفق و فتق تجارت خانوادگی مشغول است. شاه شدن، دردسرهای زیادی دارد، و پهلوی هم در دهه شصت زندگی است، و توان درگیری و منازعات حاصل از تحول در ایران را ندارد. به زندگیش بچسبد، کم دردسرتر است

حسن نکونام
حسن نکونام
1 روز قبل

اول/ سازمان اطلاعات و امنیت خارجی آمریکا، «سیا»(Central Intelligence Agency) اخیرن آگهی « استخدام جاسوس» از بین ایرانی ها، چینی ها و کره شمالی ها، منتشر کرده است. دوم/ آقای رضا پهلوی، با سران و صاحبان شرکت های بزرگ سرمایه داری، و کارفرمایان رشته های مختلف صنعتی و تجاری و تکنولوژیکی، جلسات مختلفی برگزار کرده است، ونهادی مانند ققنوس، که به جایی نرسید، تشکیل داده است که اسامی همه آنها مخفی است، و هیچ کس نمیداند اینها کی هستند. حالا که آشیانه پیرامون آقای پهلوی، به اسراییل التماس میکنند که، به همه زیرساخت های اقتصادی ایران حمله کند، لابد قصدشان « کاریابی» برای همین شرکت ها و کارفرمایان «مخفی» است. سوم/ آقای رضا پهلویف شب و روز «خودش را مهمان» خبرگزاری ها و شبکه های مختلف تلویزیونی میکند، و جملاتی را همانند طوطی تکرار میکند. پهلویف دختر بزرگش نور خانم را هم بخدمت گرفته است، تا نور خانم هم در مصاحبه با یک «شبکه خانوادگی» از عضویت خودش در شرکتی بزرگ، رونمایی کند. ادامه دارد.

حمید جلیل
حمید جلیل
1 روز قبل

این تویت فقط یک تحلیل هست از احتمالات وپیامدهای حمله اسرائیل به ایران هست .
بسیاری از تحلیل گران امکان حمله رو تحلیل کردن ودر رابطه با اون بحث کردن.
این تویت اصلا معنی پیشنهاد به اسرائیل برای بمباران ایران رو نمی‌دهد.

حمید جلیل
حمید جلیل
1 روز قبل

ترجمه متن بالا به این قرار هست
چهار نوع هدف وجود دارد که اسرائیل می‌تواند از طریق حمله نظامی به دنبال آن باشد، هر کدام چالش‌ها و مزایای خود را دارند بسته به اینکه اسرائیل چه استراتژی برای مقابله با رژیم در روز بعد دارد.
کجای این متن مناطقی برای بمباران به اسرائیل پیشنهاد داده.
این مقاله توسط یک سازمان مارکسیستی با سابقه چهل سال به قول خودشون مبارزه نوشته شده که همه اش تحریف هست.

علی
علی
1 روز قبل

ننگ ونفرت بر خودفروختگان و وطن فروشان ایران ومردم ایران.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


12
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x