یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳

یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳

نقض مکرر حقوق متهم؛ دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وریشه مرادی برگزار شد

روز جاری، دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وریشه مرادی، متهم سیاسی محبوس در زندان اوین، در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، در جریان این جلسه که امروز شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳، در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی و با حضور وکلای مدافع خانم مرادی برگزار شد، قاضی صلواتی در اقدامی که نقض حقوق متهمین ارزیابی میشود، به هیچ یک از وکلای خانم مرادی، اجازه دفاع از موکل خود را نداد. همچنین وریشه مرادی نیز که با دستور قاضی صلواتی به صورت شفاهی اجازه دفاع از خود را پیدا نکرد، دفاعیات خود را به صورت کتبی به دادگاه اعلام کرد.

در تاریخ ۲۷ خردادماه سال جاری، اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وریشه مرادی در شعبه قضایی مذکور برگزار شده بود.

وریشه مرادی در تاریخ دهم مردادماه ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی در حومه سنندج بازداشت شد. وی نهایتا در تاریخ پنجم دی ماه ۱۴۰۲، با اتمام مراحل بازجویی از بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ زندان اوین به بند زنان این زندان منتقل شد.

لازم به ذکر است، جلسه رسیدگی به اتهامات این متهم سیاسی در تاریخ ۱۴ مردادماه، به دلیل عدم حضور خانم مرادی در شعبه قضایی مذکور برگزار نشد. چهارشنبه هفت شهریور مجددا جلسه دادگاه خانم مرادی به دلیل عدم حضور نماینده دادستان و قاضی عموزاد که به عنوان مستشار باید حضور پیدا میکرد، لغو شد.

https://akhbar-rooz.com/?p=252252 لينک کوتاه

3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x