جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

دبیرخانهٔ شورای مرکزی سازمان فداییان خلق ایران (اکثریت): یاد فریبرز بهادری را گرامی می‌داریم!

مرد نکو نام نمیرد هرگز!

‎رفیق فریبرز بهادری از رفقای دوران انقلاب سازمان فداییان خلق با کمال تأسف روز یک‌شنبه، یکم مهرماه ۱۴۰۳ در شهر کلن آلمان درگذشت. رفیق فریبرز از چهره‌های به‌نام و مقاوم هوادار فدایی زندانی زمان شاه در زندان اهواز بود. او در دورهٔ انقلاب نقش مؤثری در بسیج انقلابی مردم و سازماندهی نیروهای طرفدار فداییان خلق در شهر مسجدسلیمان داشت و در کنار چهرهٔ سرشناس و رفیق قدیمی سازمان فداییان، محمود محمودی، مسئول ستاد سازمان، در برپایی و فعالیت دفتر سازمان در مسجد سلیمان بسیار فعال بود.

‎روحیهٔ پرشور در دفاع از زحمت‌کشان و آرمان‌های مردمی موجب محبوبیّت شاخص فریبرز بهادری در میان اهالی مسجدسلیمان و یاران او بود. وی که دوران سخت زندان در جمهوری اسلامی را هم با ایستادگی پشت سر گذاشت، در تمام سال‌های مهاجرت و دوری از وطن نیز هم‌چنان بر آرمان‌های مردمی و عدالت‌خواهانه پایدار ماند و دل در گروی بهروزی و سربلندی میهن داشت.

درگذشت ناگهانی فریبرز بهادری موجب تأثّر همهٔ رفیقان و یاران او شده و سازمان فداییان خلق ایران (اکثریت) نیز یاد این رفیق قدیم خود را گرامی داشته و هم‌دردی خود را با همهٔ بستگان و دوستداران او ابراز می‌دارد.

سه‌شنبه، ۳ مهر ۱۴۰۳ (۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴ میلادی)

دبیرخانهٔ شورای مرکزی سازمان فداییان خلق ایران (اکثریت)

https://akhbar-rooz.com/?p=251918 لينک کوتاه

1 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x