دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

بیانیه حزب کمونیست کارگری در مورد هلاکت حسن نصرالله

با هلاکت حسن نصرالله و شماری از سران قدس سپاه پاسداران که در روز گذشته ۷ مهرماه صورت گرفت، حکومت اسلامی عزای عمومی اعلام کرده و در مقابل، مردم در ایران و سوریه و لبنان و عراق به شادی و پایکوبی می پردازند. حذف سرکرده سازمان تروریستی حزب الله و فرماندهان ارشد آن، برای جمهوری اسلامی بسیار سنگین است و بویژه از آن رو که به دنبال قتل اسماعیل هنیه رهبر حماس در تهران و قتل شماری از سران سپاه پاسداران و ضربات متعددی در ماههای قبل صورت میگیرد، و حکومت اسلامی هیچ توانی برای مقابله با دولت اسرائیل ندارد، برای حکومت و کل جنبش ارتجاعی اسلامی به مثابه ضربه مرگ قلمداد می شود. جمهوری اسلامی در جنگ با اسرائیل آشکارا قافیه را باخته و شکست خورده است و این شکست، نیروهایش را در برابر مردمی که در جنگ سرنگونی با این حکومت هستند، بسیار تضعیف و بی روحیه کرده و در موضع بسیار ضعیف تری قرار می دهد. پیامدهای حذف رهبر حزب الله قطعا صفوف حکومت را بیش از پیش از بالا تا پایین به هم خواهد ریخت، شکافها را بیشتر خواهد کرد، و بحران عمیق و گسترده ای را در صفوف آن دامن خواهد زد که  فی الحال نشانه هایش را در گفته های رسانه ها و برخی عوامل حکومتی میتوان مشاهده کرد. 

حکومت اسلامی در داخل کشور بشدت منفور و مورد انزجار مردم است و در سطح بین المللی بیش از پیش بی افق و منزوی است و با این ضربه و ضربات قبل از آن، پوچی قلدرمآبی ها و رجزخوانی هایش برای دنیا روشنتر شده و به موقعیت ضعیف تری رانده خواهد شد.

برای ما مردم که در پی سرنگونی این حکومت آدمکش هستیم و جنگ اصلی را با این حکومت به پیش می بریم، شکست سیاسی و نظامی حکومت اسلامی، بسیار خوشحال کننده است و فرصتی است که خود را برای وارد کردن ضربات کاری تر به آن و به زیر کشیدن حکومت درمانده و مستاصل اسلامی آماده تر کنیم.

در همه جا و با استفاده از شیوه های مختلف گفتمان سرنگونی و انقلاب را وسیعا دامن بزنیم. به مزدوران حکومت در همه جا به شیوه های مختلف تعرض کنیم و روحیه هایشان را پایین تر بیاوریم. اعتراضات و اعتصابات بخشهای مختلف را گسترش دهیم. هر چه بیشتر متشکل شویم و همبستگی‌هایمان را محکم‌تر کنیم. بی‌حجابی را گسترش دهیم و سرپیچی از مقررات حکومتی را در سراسر کشور دامن بزنیم.در و دیوارها را از شعار پر کنیم و رسانه های اجتماعی را برای هماهنگی و شفافیت خواستهایمان و آماده سازی برای شروع خیزشهای سراسری وسیعا به کار گیریم.

ادامه انقلاب زن زندگی آزادی و به زیر کشیدن این حکومت با خیزشهای مردمی، تنها راه خلاصی مردم ایران و دنیا از شر حکومت اسلامی و تروریسم اسلامی و حاشیه ای کردن و پایان دادن به خصومتها و تفرقه های قومی و مذهبی است.  صفوف خود را برای گسترش انقلابمان سازماندهی و آماده کنیم. دنیا برای دستیابی به امنیت و آزادی و صلح، به سرنگونی این حکومت بسیار نیازمند است و مردم دنیا خود را در کنار ما می دانند. با بزیر کشیده شدن جمهوری اسلامی کل جنبش ضد انسانی اسلام سیاسی در منطقه و در جهان منزوی و حاشیه ای خواهد شد و بهانه و توجیه تروریسم دولتی اسرائیل برای سرکوب و کشتار مردم فلسطین تحت لوای مبارزه با تروریسم نیز از بین خواهد رفت. پیروزی مردم ایران در مبارزه علیه جمهوری اسلامی نقطه آغاز حل انسانی مساله فلسطین و پایان بخشیدن به جنگ و کشتار در خاورمیانه خواهد بود.

حزب کمونیست کارگری همه مردم را به آمادگی و سازمان یافتن برای ادامه انقلاب و سرنگونی حکومت منفور اسلامی و برپایی جامعه ای شاد و برابر و آزاد و بدون اعدام و سرکوب و جنگ و چپاول فرا میخواند .

حزب کمونیست کارگری ایران

۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۴

https://akhbar-rooz.com/?p=251751 لينک کوتاه

2.5 12 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جلال
جلال
5 ساعت قبل

چرا به خودتان زحمت می دهید؟ نتنیاهو یک جامعه “شاد و آزاد و برابر” را برایتان ترتیب خواهد داد.
راستی این بیانیه توسط طرفداران سلطنت پهلوی و راستکرایان صادر شده بود؟

ق. مهرآور
ق. مهرآور
10 ساعت قبل

” پیروزی مردم ایران در مبارزه علیه جمهوری اسلامی نقطه آغاز حل انسانی مساله فلسطین و پایان بخشیدن به جنگ و کشتار در خاورمیانه خواهدبود.”
رفقای نارفیق! به این میگن: یه تحلیل ابدوغ خیاری!
آخه زمانی که نه ج.ا و نه حماس و نه حزب الله وجود نداشت چرا مسئله فلسطین حل نشد؟ بروید کشتارهای اسرائیل تحت حمایت غرب و آمریکا از ۷۵ سال پیش تا زمان ج.ا یعنی سال ۵۷ را مطالعه کنید. عامل کشتار های کفر قاسم و دیر یاسین و … ج.ا بود؟ در ضد بشر بودن ج.ا شکی نیست. اما شما با این تحلیل های مسخره، آب پاکی روی دستان اسرائیل جانی نریزید. سیاه نمایی هم نکنین. در تمام کشورهایی که نام بردین بی شمار انسان هایی هم بودن و هستند که داغدار نصرالله هستند. واقعیت را نشر دهید نه دروغ را. در ضمن، خارج از گود نشستین و به ملت ایران میگین: لنگش کن؟ اگر لنگ کردن بلد هستین، بفرمایید: این گوی و این میدان.

دیدار
دیدار
12 ساعت قبل

از این مشمئز کننده تر نمی شد بیاینه صادر کرد.

ج.مهراقدم
ج.مهراقدم
15 ساعت قبل

این بیانیه نمودآشکاری به سرسپردگی این جریان است که با ملکوک کردن نام کمونیسم،درخدمت کثیف ترین جریان ضدانسانی واخلاقی جهان است.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x