جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

شگفتی بزرگ : قزاقستان ، پرتغال مدافع عنوان قهرمانی را حذف کرد؛ پایان کار دراماتیک ایران در جام جهانی فوتسال؛ حاضرم ۲۵ الی ۵۰ درصد از دستمزدم کم شود،اما؛ درعوض با مطبوعات صحبت نکنم

نازک بین-اندریک  جوان ۲۰ ساله ای که در این فصل به رئال مادرید آمده است ، پتانسیل خوبی برای بیشرفت دارد. اما با یک مشکل و عیب بزرگ روبرو است: این جوان الگوی مشخصی ندارد و در تیم رئال مادرید نیز وقتی به بازی گرفته می شود، غرور کاذب و رفتار های عجیب و غریب از خود نشان می دهد. عجیب تر نیز، اینکه بازیکنان بزرگتر رئال هم نسبت به وضعیت این جوان بی تفاوت هستند. اندریک در دقیقه ۸۳ دیدار سه‌شنبه شب گذشته رئال مادرید برابر آلاوس به مدافع حریف بدون توپ لگد زد که با درایت داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.این در حالی است که رئال مادرید تا آن دقیقه ۳‌ بر صفر از آلاوس پیش بود، اما بلافاصله و در عرض سه دقیقه دو گل از میهمان خود دریافت کرد.پس از بازی، سرمربی آلاوس، کارشناس‌های داوری و رسانه‌های کاتالونیایی از کارت قرمز نگرفتن اندریک انتقاد کردند.به گزارش نشریه «مارکا»، اندریک درک کرده است که مرتکب اشتباه بزرگی شده و اینکه حق او کارت قرمز بود. پس از بازی کارلو آنچلوتی با ستاره جوان برزیلی صحبت کرد و از او توضیح خواست. اندریک نیز در جواب، گفت: «مقصر من بودم و این اشتباه را کاملا قبول دارم. این اشتباه دیگر تکرار نمی‌شود و می‌دانم که ممکن بود به تیم چه ضربه‌ای بزنم. دیگر محال است چنین صحنه‌ای را از من در بازی‌ها ببینید.»

آلیسون بکر و مایک ماینان؛ گزینه‌های بارسا برای جانشینی ترشتگن

گزارش‌ها از اسپانیا حاکی است که آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی لیورپول و مایک ماینان، سنگربان ملی‌پوش فرانسوی آ.ث میلان در صدر لیست باشگاه بارسلونا برای جانشینی مارک آندره ترشتگن که در برابر ویارئال دچار مصدومیت شدیدی شد، قرار دارند.ترشتگن، در جریان پیروزی ۵ بر ۱، خارج از خانه آبی‌اناری‌ها مقابل ویارئال، دچار شکستگی کشکک زانوی راست شد. تا فصل جاری خیلی زود برای کاپیتان بارسلونا به پایان برسد؛ مصدومیتی که سبب شد تا هانسی فیلک در همین ابتدای فصل با یک چالش بزرگ روبه‌رو شود.باشگاه بارسلونا شب گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای از عمل موفقیت‌آمیز زانوی راست ترشتگن خبر داد و نوشت که در روزهای آینده پس از ارزیابی دقیق پزشکان مدت زمان دوری دروازه‌بان آلمانی اعلام می‌شود.به گزارش «تیم‌تاک»، از آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی لیورپول به عنوان گزینه اول فلیک نام برده می‌شود.جورجی مامارداشویلی به عنوان دروازه‌بان جدید لیورپول برای تابستان آینده با «سرخ‌های آنفیلد» به توافق رسیده و این می‌تواند شانس بارسا را به شدت افزایش دهد.مایک ماینان از آ.ث میلان و استفان اورتگا از منچسترسیتی دیگر گزینه‌های بارسا هستند. با توجه به قرارداد این دو دروازه‌بان، به نظر می‌‌رسد که خوان لاپورتا کار دشواری برای مذاکره با باشگاه‌های لیورپول و منچسترسیتی برای فسخ قرداد آنها خواهد داشت.

شما هیچ ایده ای ندارید

لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن برای عدم صحبت با مطبوعات، حاضر است از دستمزد خود بگذرد.پاری سن ژرمن ،در چارچوب بازی‌های لیگ یک فرانسه به مصاف رن خواهد رفت. لوئیز انریکه در نشست خبری پیش از این بازی، در مورد صحبت با مطبوعات اظهار نظر جالبی داشت. این سرمربی اسپانیایی گفت:همیشه رابطه خوبی با مطبوعات داشته‌ام اما اگر ۲۵ الی ۵۰ درصد از دستمزدم کم شود و در عوض دیگر نیازی نباشد با مطبوعات صحبت کنم، مشکلی ندارم. فوراً این قرارداد را امضا خواهم کرد!

لوئیس انریکه ،در مستند اسپانیایی با عنوان [“شما هیچ ایده ای ندارید”] درباره مسائل مختلفی از جمله جدایی کیلیان امباپه، دوران ژاوی در بارسلونا و … سخن گفت. قبل از بازی برگشت پاریسن ژرمن در اسپانیا با بارسلونا، این مستند به این موضوع می‌پردازد که چگونه لوئیس انریکه کیلیان امباپه را تشویق کرد تا سخت‌تر کار کند و یک جلسه انفرادی با مهاجم فرانسوی برگزار کرد، تا توضیح دهد که چرا او به فشار و تلاش بیشتر او نیاز دارد. پاری سن ژرمن در بازی برگشت به پیروزی رسید، اما در نیمه نهایی توسط بوروسیا دورتموند حذف شد. لوئیز انریکه قبل از انتشار این مستند در این هفته گفت :که نتیجه تساوی مقابل بارسا “وحشتناک” می شد. او ،امیدوار است که در دوران مدیریتی خود هرگز دوباره به مصاف تیم سابق اش نرود. لوئیس انریکه همچنین فاش کرد که بارسا که در فصل ۱۵-۲۰۱۴ به عنوان مربی به سه گانه هدایت شد و در طول سه سال سرمربیگری اش ۹ جام را با او به دست آورد، از او در مورد بازگشت احتمالی در فصل ۲۰۲۲-۲۳ صحبت کرد.پاری‌سن ژرمن فصل گذشته با هدایت انریکه موفق شد قهرمانی در لیگ یک فرانسه، قهرمانی در جام حذفی و حضور در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. در آن هنگام، امباپه در پاری‌سن ژرمن حضور داشت و به قهرمانی این تیم کمک کرد. سپس در تابستان و به عنوان بازیکن آزاد، به رئال مادرید پیوست.انریکه ،در مصاحبه خود عنوان کرد به تصمیم او احترام می‌گذارد، با این وجود دوست داشت او باشگاه دیگری را انتخاب می‌کرد. انریکه گفت: «امباپه بازیکن فوق‌العاده خوبی است. پیدا کردن بازیکنی مانند او دشوار به نظر می‌رسد. حیف شد او به رئال مادرید پیوست!»

انریکه ،بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ هدایت بارسلونا را بر عهده داشت و با این تیم موفقیت‌های بسیاری به دست آورد. پاری‌سن ژرمن فصل گذشته با هدایت انریکه موفق شد بارسلونا را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد. انریکه در مستند خود درباره فصل گذشته و بارسلونا با هدایت ژاوی عنوان کرد این تیم کیفیت لازم را نداشت. او در ادامه سخنان خود گفت: «بارسلونا کیفیت لازم را نداشت. آن‌ها در دفاع خوب کار نمی‌کردند. ترشتگن رکورد پاس‌های بلند را شکست. آن‌ها مانند ایبار بازی می‌کردند.»

انریکه ،همچنین عنوان کرد، اگر لیونل مسی و امباپه و نیمار هر ۳ در تیم حضور داشتند، هدایت پاری‌سن ژرمن را بر عهده نمی‌گرفت. او گفت: «اگر هر ۳ بازیکن در تیم حضور داشتند، هدایت پاری‌سن‌ژرمن را بر عهده نمی‌گرفتم. اگر قرار بود هر تیمی با بهترین بازیکن جهان قهرمان شود، اکنون پاری‌سن‌ژرمن باید ۸ عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست می‌آورد.» 

پایان کار دراماتیک ایران در جام جهانی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی با نتیجه ۴ بر ۳ از مراکش شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران ،در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف مراکش رفت و به خاطر نمایشی ضعیف در نیمه اول با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و حذف شد.تیم ملی ایران در مرحله گروهی رقابت‌ها با ونزوئلا، گواتمالا و فرانسه همگروه بود که با شکست هر سه تیم با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شد.شاگردان وحید شمسایی در ترکیب ابتدایی تیم باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و حسین طیبی بودند.

گلزنان ایران: محمد حسین درخشانی، حسین طیبی و مسلم اولاد قباد 

گزارش این بازی را در ادامه می‌خوانید: 

نیمه نخست

توپ و میدان در اختیار ملی پوشان ایران بود و مراکش در لاک دفاعی فرو رفته بود تا در دقیقه ۴ بازی محمد حسین درخشانی در نقطه کور خط دفاعی مراکش جاگیری کرد و روی پاس عالی مسلم اولاد قباد، گل اول ایران را به ثمر رساند.

مراکش پس از دریافت گل، هجومی‌تر ظاهر شد و روی دروازه ایران فشار آورد و در دقیقه ۷ از سمت راست زمین حمله خود را آغاز کرد و با یک پاس رو به جلو مهاجم خود، خالد ابو زید را با دروازه‌بان ایران تک به تک کرد و او هم از ضعف ایران در خط دفاعی استفاده کرد و بازی را به تساوی کشاند.

مراکش در دقیقه ۱۳ صاحب ضربه اوت شد، ضربه بازیکن این تیم با برخورد به علی‌رضا رفیعی‌پور وارد دروازه ایران شد تا با گل‌ به خودی ملی‌ پوشان نتیجه ۲ بر یک به صعود مراکش شود.

شاگردان وحید شمسایی، در ادامه حملات خود را روی دروازه حریف بیشتر کردند و با پرس از بالا سعی در جبران گل خورده داشتند و در این زمان مراکشی‌ها برای خارج شدن از فشار به زیر توپ می‌زدند که یکی از توپ‌ها در دقیقه ۱۷ و با اشتباه باقر محمدی در دفع به بازیکنان مراکش رسید، آن‌ها در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفتند و توانستند گل سوم را وارد دروازه ایران کنند.

بازیکن مراکش در دقیقه آخر نیمه نخست روی ارسال دروازه‌بان این تیم، با ضربه سر هم‌ تیمی خود را صاحب توپ کرد و او با یک ضربه آکروباتیک گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا این نیمه با نتیجه ۴ بر یک به سود مراکش به پایان برسد.

نیمه دوم

در آغاز این نیمه ملی پوشان ایران کار خود را هجومی شروع کردند و در دقیقه یک این نیمه حسین طیبی با یک چرخش بی‌نظیر گل دوم ایران را وارد دروازه مراکش کرد.یک دقیقه بعد نوبت به مسلم اولاد قباد رسید تا با یک شلیک زیبا توپ را به طاق دروازه حریف بفرستد و ایران را به بازگشت امیدوار کند.

بازی در ادامه با حملات پیاپی دو تیم پیگیری می‌شد و وحید شمسایی هم با تعویض‌های خود از همه بازیکنانش استفاده می‌کرد تا از خستگی بازیکنان جلوگیری کند. ملی پوشان موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند.بازیکنان تیم ملی ایران سعی داشتند تا با شوت‌ دروازه مراکش را باز کنند اما این تلاش ‌آن‌ها بی ثمر بود. 

در ادامه و در فاصله کمتر از سه دقیقه به پایان بازی، ایران به بازی پاور پلی (۵ نفره) روی آورد. در شرایطی که اسکوربورد ورزشگاه ثانیه ۰۰:۰۰ را نشان می‌داد، ایران به کمک VAR صاحب ضربه پنالتی از روی نقطه دوم شد که نتیجه‌ای نداشت و توپ با بدشانسی به تیرک عمودی برخورد کرد و ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت و حذف شد.

برنامه و نتایج کامل جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان از شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شد. تاکنون ۹ کشور میزبان جام جهانی بوده‌اند و ازبکستان دهمین میزبان این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

گروه‌بندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ بدین شرح است

گروه A: ازبکستان، پاراگوئه، کاستاریکا، هلند
گروه B: برزیل، تایلند، کرواسی، کوبا
گروه C: آرژانتین، اوکراین، افغانستان، آنگولا
گروه D: اسپانیا، قزاقستان، نیوزیلند، لیبی
گروه E: پرتغال، مراکش، تاجیکستان، پاناما
گروه F: ایران، فرانسه، ونزوئلا، گواتمالا

برنامه بازی‌های دور گروهی

هفته اول

شنبه ۲۴ شهریور:
کرواسی ۱ – ۲ تایلند
پاراگوئه ۵ – ۲ کاستاریکا
برزیل ۱۰ – ۰ کوبا
ازبکستان ۳ – ۳ هلند

یکشنبه ۲۵ شهریور:
نیوزیلند ۱ – ۳ لیبی
افغانستان ۶ – ۴ آنگولا
آرژانتین ۷ – ۱ اوکراین
اسپانیا ۱ – ۱ قزاقستان 

دوشنبه ۲۶ شهریور:
تاجیکستان ۲ – ۴ مراکش
گواتمالا ۳ – ۶ فرانسه
پرتغال ۱۰ – ۱ پاناما
ایران ۷ – ۱ ونزوئلا

هفته دوم:

سه‌شنبه ۲۷ شهریور:
کاستاریکا ۲ – ۲ هلند
تایلند ۱۰ – ۵ کوبا
ازبکستان ۱ – ۴ پاراگوئه
برزیل ۸ – ۱ کرواسی

چهارشنبه ۲۸ شهریور:
آنگولا ۲ – ۷ اوکراین
لیبی ۱ – ۴ قزاقستان
آرژانتین ۲ – ۱ افغانستان
اسپانیا ۷ – ۱ نیوزیلند

پنجشنبه ۲۹ شهریور:
مراکش ۶ – ۳ پاناما
فرانسه ۷ – ۳ ونزوئلا
پرتغال ۳ – ۲ تاجیکستان
ایران ۹ – ۴ گواتمالا

هفته سوم:

جمعه ۳۰ شهریور:
تایلند ۱ – ۹ برزیل
کوبا ۰ – ۷ کرواسی
کاستاریکا ۵ – ۳ ازبکستان
هلند ۵ – ۲ پاراگوئه

شنبه ۳۱ شهریور:
قزاقستان ۱۰ – ۰ نیوزیلند
لیبی ۰ – ۸ اسپانیا
اوکراین ۴ – ۱ افغانستان
آنگولا ۵ – ۹ آرژانتین

یکشنبه ۱ مهر:
مراکش ۱ – ۴ پرتغال
پاناما ۸ – ۳ تاجیکستان
ایران ۴ – ۱ فرانسه
ونزوئلا ۷ – ۳ گواتمالا

مرحله یک‌هشتم نهایی:

سه‌شنبه ۳ مهر:
بازی ۳۷: برزیل ۵ – ۰ کاستاریکا
بازی ۳۸: هلند ۱- ۳ اوکراین

چهارشنبه ۴ مهر:
بازی ۳۹: اسپانیا ۱ – ۲ ونزوئلا
بازی ۴۰: پاراگوئه ۳ – ۱ افغانستان

پنجشنبه ۵ مهر:
بازی ۴۱: ایران – مراکش
بازی ۴۲: پرتغال – قزاقستان

جمعه ۶ مهر:
بازی ۴۳: تایلند – فرانسه
بازی ۴۴: آرژانتین – کرواسی

مرحله یک‌چهارم نهایی:

یکشنبه ۸ مهر:
بازی ۴۵: برزیل با برنده ایران – مراکش
بازی ۴۶: اوکراین با ونزوئلا

دوشنبه ۹ مهر:
بازی ۴۷: برنده تایلند – فرانسه با پاراگوئه
بازی ۴۸: برنده آرژانتین – کرواسی با برنده پرتغال – قزاقستان

مرحله نیمه‌نهایی:

چهارشنبه ۱۱ مهر:
برنده بازی شماره ۴۵ – برنده بازی شماره ۴۶

پنجشنبه ۱۲ مهر:
برنده بازی شماره ۴۷ – برنده بازی شماره ۴۸

یکشنبه ۱۵ مهر:
بازی رده‌بندی
بازی فینال 

شگفتی بزرگ قزاقستان ؛ قزاق ها ، مدافع عنوان قهرمانی را حذف کردند؛

تیم ملی فوتسال پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی، در ۱۴ ثانیه به پایان مسابقه ایستاده مُرد و برابر قدرت نوظهور فوتسال جهان یعنی قزاقستان سقوط کرد. جذاب‌ترین و تماشایی‌ترین مسابقه یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۴ با حذف مدافع عنوان قهرمانی و تیم پرستاره پرتغال به پایان رسید و دار و دسته پانی وارلا، بهترین بازیکن جهان، خیلی زود چمدان‌های خود را برای بازگشت به خانه بستند. آن‌ها قربانی قزاقستانی شدند که هیگیتا، بهترین دروازه‌بان جهان را در قفس توری خود داشت و همچنین از چند بازیکن شگفت‌انگیز از جمله آرنلود کناب، داگلاس جونیور و تورساگلوف بهره می‌برد.شاگردان کاکا، در مرحله یک هشتم نهایی با گل چنگیز یسنامانوف در دقیقه ۱۰ نیمه اول در مجموعه ورزشی اندیجان ازبکستان بازی را پیش افتادند. اما پرتغال مدافع عنوان قهرمانی موفق شد توسط زیکی‌ته پدیده فوتسال جهان در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم بازی را به تساوی بکشاند و هیجان مسابقات را دو چندان کند.پرتغالی‌ها در پرس بی‌رحم بودند و قزاق‌ها در دفاع آهنین و غیر قابل نفوذ ظاهر شدند. شطرنج فشرده دو تیم از توپی به توپ دیگر و از دروازه‌ای به دروازه دیگر دنبال می‌شد. ستاره‌های پرتغال ۵۵ شوت به سوی دروازه هیگیتا نواخته بودند و در نقطه بازیکنان جان سخت قزاقستان ۲۸ شلیک را روی سنگرتوری ادو داشتند. پانزده شوت پرتغال در چارچوب نشست، اما دیوار لئو هیگویتا همگی را مهار کرد. در ۱۴ ثانیه مانده به پایان و در شرایطی همه تماشاگرها خود را برای وقت‌های اضافی آماده می‌کردند، دائورن تورساگولف روی پاس معرکه آرنولد کناب، گل دوم قزاقستان را به ثمر رساند . با این نتیجه، پس از شکست اسپانیا مقابل ونزوئلا، دومین شگفتی جام جهانی ۲۰۲۴ رقم خورد و قزاقستان راهی یک چهارم نهایی میعادگاه بهترین‌ها شد. قزاقستان در ایستگاه هشت تیم پایانی به مصاف برنده آرژانتین – کراواسی خواهد رفت.

انتقاد تن‌هاخ از بازیکنان منچستریونایتد: این وضع بازی نیست!

روند نه چندان جالب تیم فوتبال منچستریونایتد به رقابت‌های قاره‌ای هم سرایت کرد و این تیم که فصل جاری لیگ برتر انگلیس را با کسب تنها دو پیروزی در پنج بازی آغاز کرده، اولین بازی قاره‌ای خود را هم با تساوی خانگی یک – یک برابر توئنته در هفته نخست مرحله گروهی لیگ اروپا پشت سر گذاشت آنهم در حالی که تا دقیقه ۶۸ از حریف اش پیش بود. به این ترتیب اریک تن‌هاخ،بیش از پیش تحت فشار قرار گرفت. هرچند او تقصیرها را متوجه شاگردانش دانست.سرمربی هلندی شیاطین سرخ به شبکه TNT Sports گفت: گلی که خوردیم، حاصل یک اشتباه تیمی بود. یکی از بازیکنان تیم توئنته، می‌تواند از وسط میدان بیاید و همه را دریبل بزند، هیچ‌کسی هم نمی‌تواند او را متوقف کند. این وضع بازی نیست. ما نباید بگذاریم حریف‌مان چنین گلی بزند. یک بار دیگر ثابت شد که بازی تا زمانی که سوت آخرش به صدا درنیامده است ادامه دارد و باید تا آخرین لحظه‌اش جنگید. نباید وقتی یک گل می‌زنید تصور کنید کار تمام است .بلکه باید به تلاش‌تان ادامه دهید و برای زدن گل دوم به حریف فشار بیاورید.

تن‌هاخ افزود: نمی‌گویم که ذهنیت تیم مشکل دارد و در خیلی از بازی‌ها هم دیده‌ام که بازیکنان‌مان چقدر سختکوش هستند، اما در بازی امروزمان من ایرادهایی می‌بینم و انتقاداتی به آن وارد است. البته این ایرادها فقط به من وارد است. خودم هم باید ایرادهای کارم را پیدا کنم. به هر حال من هم بخشی از این قضیه هستم. در نهایت باید فرصت‌طلب‌تر از این‌ها باشیم.تن‌هاخ و شاگردان اش در بازی بعدی خود که یکشنبه هفته آینده است، میزبان تاتنهام خواهند بود و پس از آن ،در دومین بازی اروپایی خود در این فصل میهمان پورتوی پرتغال هستند.

شگفتی بزرگ : قزاقستان ؛ پرتغال مدافع عنوان قهرمانی را حذف کرد

تیم ملی فوتسال پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی، در ۱۴ ثانیه به پایان مسابقه ایستاده مُرد و برابر قدرت نوظهور فوتسال جهان یعنی قزاقستان سقوط کرد. جذاب‌ترین و تماشایی‌ترین مسابقه یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۴ با حذف مدافع عنوان قهرمانی و تیم پرستاره پرتغال به پایان رسید و دار و دسته پانی وارلا، بهترین بازیکن جهان، خیلی زود چمدان‌های خود را برای بازگشت به خانه بستند. آن‌ها قربانی قزاقستانی شدند که هیگیتا، بهترین دروازه‌بان جهان را در قفس توری خود داشت و همچنین از چند بازیکن شگفت‌انگیز از جمله آرنلود کناب، داگلاس جونیور و تورساگلوف بهره می‌برد.شاگردان کاکا، در مرحله یک هشتم نهایی با گل چنگیز یسنامانوف در دقیقه ۱۰ نیمه اول در مجموعه ورزشی اندیجان ازبکستان بازی را پیش افتادند. اما پرتغال مدافع عنوان قهرمانی موفق شد توسط زیکی‌ته پدیده فوتسال جهان در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم بازی را به تساوی بکشاند و هیجان مسابقات را دو چندان کند.پرتغالی‌ها در پرس بی‌رحم بودند و قزاق‌ها در دفاع آهنین و غیر قابل نفوذ ظاهر شدند. شطرنج فشرده دو تیم از توپی به توپ دیگر و از دروازه‌ای به دروازه دیگر دنبال می‌شد. ستاره‌های پرتغال ۵۵ شوت به سوی دروازه هیگیتا نواخته بودند و در نقطه بازیکنان جان سخت قزاقستان ۲۸ شلیک را روی سنگرتوری ادو داشتند. پانزده شوت پرتغال در چارچوب نشست، اما دیوار لئو هیگویتا همگی را مهار کرد. در ۱۴ ثانیه مانده به پایان و در شرایطی همه تماشاگرها خود را برای وقت‌های اضافی آماده می‌کردند، دائورن تورساگولف روی پاس معرکه آرنولد کناب، گل دوم قزاقستان را به ثمر رساند . با این نتیجه، پس از شکست اسپانیا مقابل ونزوئلا، دومین شگفتی جام جهانی ۲۰۲۴ رقم خورد و قزاقستان راهی یک چهارم نهایی میعادگاه بهترین‌ها شد. قزاقستان در ایستگاه هشت تیم پایانی به مصاف برنده آرژانتین – کراواسی خواهد رفت.

https://akhbar-rooz.com/?p=251502 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x