جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

آقای پزشکیان پیام آوردید، پیام هم ببرید حسین لاجوردی

آقای پزشکیان صحبت شما را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد شنیدم.

نخست اینکه شما نه به عنوان رئیس جمهور ایران که همانگونه که خود اعلام می کنید فرستاده و فرمانبر رهبر عزیزتان بودید که به همراه خانواده و فرد خبیثی که خائن به ملت ایران است – جواد ظریف – در نیویورک حضور پیدا کردید که مراتب عجز و ناله و التماس رهبرتان را با حقارتی هر چه بیشتر به سران کشورهای جهان و خاصه امریکا و اروپا و مهمتر نتانیاهو و اسرائیل برسانید و اَلحق هم وظیفه ن…ی خود را به خوبی به انجام رساندید.

آقای پزشکیان شما که پیام آوردید، پیام ما را هم ببرید و:

·                به ارباب بگوئید امروز، نه بهمن ۵۷ و خمینی است و نه ۷۶ و خاتمی

·                به ارباب بگوئید خیلی زود، دیر شد و دیگر حتا دوران فریبکاری خاتمی هم گذشته است.

·                به ارباب بگوئید امروز، مردم ایران با گوشت و پوست و استخوان خود فقر و گرسنگی و بیکاری و بی خانمانی را در حکومت شما بطور کامل لمس کرده اند و دیگر فریب نخواهند خورد.

·                به ارباب بگوئید امروز، امریکا و اروپا و اسرائیل و…، راه دیگری را برگزیده اند.

·                به ارباب بگوئید امروز، مردم ایران بدنبال نفت و اتوبوس و خانه مجانی هستند 

·                به ارباب بگوئید امروز، مردم ایران همچنان داغدار یک میلیون و دویست هزار نفری هستند که در حکومت شما چه در جنگ و چه با اعدام ها و سربه نیست شدن ها کشته و معلول شده اند.

·                به ارباب بگوئید امروز، از هر چهار نفر مردم ایران یکنفر حاشیه نشین است که نه سَرپناه دارد و نه آب و برق و نه بهداشت و درمان و…،

·                به ارباب بگوئید امروز، مردم ایران در جهنمی که شما برایشان ساخته اید، شاهد غول اعتیاد، خودکشی ها، خود سوزی ها و فرار از کشور و به هر قیمتی هستند که تنها در جهنم شما نباشند.

·                و در نهایت به ارباب بگوئید امروز با تجربه سیاه و ننگین ۴۵ سال گذشته خود مردم بدنبال برداشتن حقارت و ننگ حکومت شما و در تمامیت، کُلیت و موجودیت تان هستند.

 آقای پزشکیان، شما در صحبت تان در سازمان ملل متحد، خود را نماینده مردم ایران معرفی کردید، شما خودتان فراموش نکرده اید که بارها اشاره داشته اید منتسب رهبر هستید و هیچ اراده و برنامه ای جز دستورات رهبر ندارید. شما هم بدانید حتا اگر خاتمی فریبکار هم بودید و جامعه مدنی و اصلاحات را هم شعار می دادید امروز هیچ شانسی نداشتید.

کمی به فکر بنشینید و به اطراف خود نگاه کنید، اجازه ندهید بیش از این شما را دروغگو و فریبکار خطاب کنند، به رهبرتان بگوئید:

·                کار از کار گذشته است، حتا اگر حماس و حزب الله و حوثی ها را به اَمان خدا بگذاریم و حمایت لفظی هم از آنان نکنیم.

·                کار از کار گذشته است، حتا اگر دست از «پدرخواندگی» تروریست های منطقه برداریم.

·                کار از کار گذشته است، اگر دیگر عربده جوئی برای اسرائیل و کشورهای دیگر نداشته باشیم.

·                کار از کار گذشته است، اگر چشم بر هم بگذاریم که اسرائیل بازهم اسناد امنیتی ایران را از داخل کشور به یغما ببرد و کشتن و ترور دانشمندان خود را نادیده بیانگاریم

·                کار از کار گذشته است حتا اگر به مانند همیشه انتقام سخت را به آینده ای نامعلوم حواله دهیم.

·                کار از کار گذشته است، و برای مردم ایران و جهانیان بوضوح روشن و آشکار شده است که شما و بیت شما آدرس و رَدگیری محل و مکان قاسم سلیمانی را که رقیبی برای ولایت عهدتان بود را به ترامپ دادید، ترامپ که علم غیب نداشت 

·                کار از کار گذشته است، مردم ایران خوب می دانند که از میان برداشتن رئیسی نیز تنها به دلیل از سَر راه برداشتن حریف دیگری برای آینده آقازاده اِتان بود.

·                کار از کار گذشته است و مردم دیگر آماده پرداخت هزینه برای حفظ حکومت غارتگر و جنایتکار نیستند

آقای پزشکیان، از قول خودتان هم که در زمینه هائی باور دارید که کار از کار گذشته است به ایشان بگوئید دیگر نمی توان خواست برابری طلبی و آزادی خواهی و گذر از حقارت و باز پس گیری ایران را از سوی مردم ایران نادیده انگاشت.

مردم دیگر فریب وعده های سَر خَرمن و بهشت و دوزخ را نخواهند خورد. جنبش های تا کنونی و خاصه جنبش منتهی به انقلاب «زن، زندگی آزادی» به روشنی پیام سرنگونی را با تمام وجود خود دنبال می کنند و تا رسیدن به هدف والای خود از پای نخواهند نشست.

مردم ایران با دو شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» و «می جنگیم می جنگیم ایران را پس می گیریم» خواست و اراده خود را اعلام کرده اند.

من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر یا که ملال.

ایران فرزندانش را صدا کرده است، پاسخگویش باشیم.

حسین لاجوردی

پاریس – چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

۲۵ سپتامبر ۲۰۲۴

https://akhbar-rooz.com/?p=251425 لينک کوتاه

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
توجه!
توجه!
19 ساعت قبل

عالیست!
ولی آقای پزشکیان پیامبر ما نیست!
صحبت هایش هم با بقیه ریسجمهور های قبلی تفاوتی ندارد ، همان حرف های تکراری و تزویر” رهبری “است!
فقط در حاشیه گفته ای که هنوز صحت و ارزش آن ارزیابی نشده است موجود است و آنهم نشان از زرنگی و زبونی حاکمیت است.
“ما حاضریم سلاحایمان را زمین بگزاریم در صورتیکه اسرائیل هم آنرا انجام دهد!”
یعنی ضعیف کردن برتری اسرائیل تا بتوانیم با چوب و چماق و تعداد افرادمان برنده جنگ شویم!

سیامک ش. - دوسلدورف
سیامک ش. - دوسلدورف
1 روز قبل

جناب لاجوردی خوب گفتید! رژیم ملایی ورشکسته بدجوری کفگیرش به ته دیگ خورده و کاملا به بن بست رسیده طوریکه حتی مجبور شد این پزشکیان را که برای نمایندگی مجلس ابتدا رد صلاحیت شده بود توسط شورای نگهبان ولی با حکم ملارهبر دوباره تایید شد که در صحنه سیاست باشد یعنی پیشاپیش روی او حساب باز کردن تا به عنوان اصلاح طلب سیاست نرمش قهرمانانه ۲ ملارهبر را اجرا کند، در حالیکه هرگونه اصلاحات در چارچوب همین نظام فاسد مافیایی غیرممکن است و آزموده را دوباره آزمودن خطاست.فقط عمر مردم بیچاره ایران را دارند تباه می‌کنند که شاهد این خیمه شب بازی ها و عروسکش پزشکیان هستند.طبق همه پرسی داخلی اخیر که ۹۲% مردم از حکومت ناراضی اند که ملارهبر هم اینرا می‌داند و بدجوری از خشم مردم وحشت دارد و اینجور متن را بیت رهبری به پزشکیان دیکته می‌کند تا هم مصرف داخلی داشته باشد هم کشورهای غرب را تست کند که آیا نرمشی میکنند.احمق هستند که فکر باطل می‌کنند بدون ابتدا به رسمیت شناختن اسرائیل تحریم برداشته می‌شود و برگشت برجام ممکنه.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x