پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

فرانکفورت؛ مراسم بزرگداشت فریدون منتقمی

مراسم بزرگداشت رفیق فریدون منتقمی عضو رهبری حزب کارایران(توفان) ودبیر اسبق فرهنگی کنفدراسیون محصلین ودانشجویان ایران درخارج از کشور (اتحادیه ملی)

شنبه ٢١ فرانکفورت

رفیق فریدون منتقمی پس از یک بیماری طولانی در١٩ مه ٢٠٢۴،برابر با ٣٠ اردیبهشت ماه ١۴٠٣ درگذشت.
رفیق منتقمی مارکسیست لنینیستی جسور،میهندوست،انترناسیونالیست و مسلط به دانش سوسیالیسم علمی ویک سازمانده توانا وحرفه ای بود.وی درکتاب خاطراتش جلد یکم در مورد زندگی اش چنین نوشت:


«من از مادرم و پدرم رسم زندگی کردن را آموختم؛آموختم که باید انسان بود وبا شرافت زندگی کرد. آنها مرا به سرزمین ممنوعه‌ها بردند وازمیوه‌های ممنوعه تغذیه‌ام کردند،تا زخم‌ها و درد زندگی را بیش‌ترحس کنم. من آموختم که زندگی پیکاراست وهمواره باید با مسئولیت نسبت به جامعه زندگی کردو موظفم که باری راکه آنها بر دوشم گذارده‌اند،به دیگران منتقل کنم»

ما همه دوستان ورفقا و یاران را به این مراسم بزرگداشت دعوت می کنیم تا باشرکت خود هرچه باشکوهتر یاد وخاطره رفیق فریدون منتقمی که تمام زندگی اش را صرف مبارزه برای آزادی خلقها، استقلال و سوسیالیسم در ایران وجهان کرده،گرامی بداریم. 

برگزار کننده: هواداران حزب کارایران(توفان) و تعدادی ازاعضای سابق کنفدراسیون محصلین ودانشجویان ایران در خارج از کشور(اتحادیه ملی)

https://akhbar-rooz.com/?p=250637 لينک کوتاه

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x