پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

سندیکای کارگران شرکت واحد: اسماعیل گرامی را آزاد کنید

کارگر بازنشسته، اسماعیل گرامی بار دیگر با اتهاماتی تکراری و پرونده سازی بی پایه و اساس اینبار به یک سال زندان محکوم شده است.

اسماعیل گرامی کارگر بازنشسته در فروردین ۱۴۰۰ نیز بازداشت شده بود و بعد از تحمل حدود ۲ سال از ۴ سال محکومیت خود آزاد شد .ایشان سالیان زیادی است که مبتلا به بیماری صرع می باشد که پس از سالها با دارو بیماری کنترل شده و همچنان تحت درمان قرار دارد. بیماری های دیگر مانند پروستات، کمردرد و…همچنین مشکلات پزشکی مربوط به سالمندی نیز در کنار صرع شرایط را برایشان سخت و پرهزینه کرده است.

پس از آزادی از زندان (زندانهای تهران بزرگ – اوین و درنهایت رجایی ) و نامناسب بودن شرایط زندگی و عدم امکانات (از آب آشامیدنی و….. تا مکان خواب و بهداشت ) بعد از مدتی در ناحیه گردن ایشان درد شدیدی شروع شد که پس از انجام مراحل مختلف نتیجه دیسک گردن نشان داد که وی نیاز فوری به عمل دارد و وقت عمل را هم  جراح مربوطه تعیین کرده بود .اما در تداوم اعتراضات برحق بازنشستگان ماموران مجددا به سراغ ایشان آمدند و سپس بازداشتش کردند که بعد از محاکمه در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.

متاسفانه مطلع شدیم که وقت عمل ایشان کنسل شده است و بعد از یک ماه همچنان علاوه بر بیماریهای قبلی درد گردن نیز اضافه شده که فعلا با مسکن در زندان سر میکند.

حکم جدید یک سال زندان علیه اسماعیل گرامی را محکوم می کنیم. تداوم حبس این‌کارگر بازنشسته بخصوص با توجه به شرایط جسمانی بسیار نامساعد ایشان بی عدالتی ای آشکار است و او باید فوری و بدون قید و شرط آزاد‌ گردد.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
۲۵ شهریور ۱۴۰۳

https://akhbar-rooz.com/?p=250585 لينک کوتاه

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x