چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳

چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳

جنبش انقلابی زن، زندگى، آزادى ادامه دارد

‎ دو سال  پیش در روز ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ،مهسا( ژینا )امینی به دست نیروهای گشت ارشاد بازداشت شد و مورد ضرب و شتم آدمکشان رژیم زن ستیز و انسان ستیز قرار گرفت. مهسا سه روز پس از دستگیری روز ٢۵ شهریور در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان کسری تهران جان خود را از دست داد.سازمان حقوق بشر ایران در شهریور سال گذشته گزارش داد که: در جریان جنبش زن، زندگی، آزادی، دست‌کم ۵۵۱ معترض، از جمله ۶۸ کودک و ۴۹ زن کشته شدند. در پی این رویداد، تجمعات اعتراضی ابتدا در تهران و سپس در بسیاری از نقاط ایران شکل گرفت و انقلاب زن، زندگی، آزادی آعاز گشت.

‎در  آستانه دومین سالگشت این انقلاب و قتل مهسا، رژیم بسیار وحشت زده است و دیده ایم که  در چند هفته اخیر با وجود قول‌های بی پایه رئیس جمهور “پزشکیان”، دستگیری‌ها، احضارها و سرکوب‌ها شدید تر شده و فشارها بر فعالان سیاسی و مدنی افزایش یافته است. رژیم به ویژه از تمایل  خانواده امینى به برگزاری مراسم  مهسا ( ژینا) بسیار می ترسد و دنبال ترفند های گوناگون است که از آن جلوگیری کند. پدر مهسا گفته است: پیام‌ها و تماس‌های بسیاری از طرف مردم در خصوص برگزاری مراسم گرامی‌داشت مهسا دریافت کرده و «همه دوست دارند» بر سر مزار مهساى او حاضر شوند.

در طول دو سال گذشته، با وجود بگیر ببند های وحشیانه و سرکوب شدید، زنان، دانشجویان، دانش‌آموزان، کارگران، معلمان، پرستاران، بازنشستگان، رنگین‌کمانی‌ها و عموم مردم ایران در کنار یکدیگر به مبارزه خود علیه جمهوری اسلامی ادامه داده‌اند و همچنان مبارزه می کنند.

اکنون ،در آستانه برگزارى دومین سالگرد و بزرگ‌ داشت مهسا /ژینا امینى قرار داریم ،سازمانها و گروه‌هاى بسیارى براى این بزرگ‌ داشت فراخوان داده اند ، بهتر آنست که تمامى گروه‌هاى اپوزیسیون در شهرها و کشورهاى جهان باهم تجمع کرده تا تظاهرات‌های گسترده تشکیل شود. از داخل کشور نیز فراخوان داده شده و مردم خود را آماده می‌کنند تا حضور میلیونى خود را به جهان به نمایش بگذارند.و رژیم هم تلاش دارد تا آنجا که می‌تواند از این همایش جلوگیرى کند.

با حضور میلیونى در شهرهاى ایران، می‌توان ،خیابانها را تسخیر کرد تا سرکوبگران رژیم تسلیم شده و فرار را برقرار ترجیح دهند. براى گرامی داشت چنین روز بزرگى بى نهایت تلاش نیاز داریم تا با برنامه و سازماندهى آن را برگزار کنیم و رژیم را به عقب برانیم.

حزب  آزادى و رفاه ایرانیان (آرا) و همگرایان سوسیال دموکرات ایران همانند قطره اى در میان دریای خروشان مبارزات مردم براى حضور در این مراسم آماده می شوند و از تمامى هموطنان می‌خواهند، تا در هر شهر و دیارى چه داخل کشور و یا خارج به سیل عظیم این حرکت ملى بپیوندند. فراموش نکنیم این همایش ادامه جنبش انقلابی زن، زندگى، آزادى است که ما را بیاد همان شعار  پربار ” نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم” می آندازد. همچنین فراموش نکنیم، هم اکنون ما ایرانیان، نیاز به یک سازماندهى گسترده داریم تا جنبش را به نتیجه برسانیم. تا به امروز نیمى از آن انجام شده است و تا پیروزى راهى نمانده است..

پیروز باد مبارزات مردمان ایران

سرنگون باد رژیم فاشیستى مذهبى جمهورى اسلامى

زن، زندگی، آزادی

حزب آزادى و رفاه ایرانیان ( آرا)

همگرایان سوسیال دموکرات ایران

٢٢ شهریور١۴٠٣ خورشیدى

١٢ سپتامبر ٢٠٢۴ میلادى

https://akhbar-rooz.com/?p=250475 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x