پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

روز سه شنبه دستکم ۱۲ تجمع اعتراضی برگزار شد

روز سه شنبه، شماری از کارگران پالایشگاه های اول، سوم، پنجم، ششم، هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در شهرهای کنگان و عسلویه، جمعی از بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی و صنایع فولاد در کرمانشاه و گروهی از نیروهای خدماتی آموزش و پرورش در تهران، با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش شورای بازنشستگان ایران، روز سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، جمعی از بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی و صنایع فولاد در مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری در کرمانشاه دست به تجمع اعتراضی زدند.

معترضین خواستار افزایش حقوق بازنشستگان معادل خط فقر و تأمین نیازهای اساسی زندگی هستند. همچنین، ارائه درمان رایگان، بهبود خدمات رفاهی، تسهیلات بانکی مناسب و تخصیص اعتبار برای متناسب‌سازی حقوق‌ها از مهم‌ترین مطالبات بازنشستگان است.

تجمعات اعتراضی کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی در کنگان و عسلویه

به گزارش ایلنا، روز سه شنبه شماری از کارگران پالایشگاه های اول، سوم، پنجم، ششم، هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در شهرهای عسلویه و کنگان، دست به تجمع زدند.

بازگشت به کار حجت رضایی نماینده اخراجی کارگران پالایشگاه ششم، اجرای توافقات قبلی در زمینه مرخصی استحقاقی و پرداخت حق کمپ، اجرای صحیح طرح طبقه‌بندی مشاغل برای همه کارگران پیمانکاری، تغییر شرایط تردد و دستمزد رانندگان استیجاری و اجرای طرح طبقه‌بندی برای رانندگان غیرمالک، اجرای بدون تبعیض تردد ۱۴ روز کار ۱۴ روز استراحت برای کارگران اداری و پشتیبان خواسته‌ی این کارگران است.

تجمع اعتراضی نیروهای خدماتی آموزش و پرورش در تهران

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، شماری از نیروهای خدماتی آموزش و پرورش، مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش در تهران تجمع کردند.

این نیروها خواستار بهبود وضعیت حقوق، کاهش ساعت کار، برقراری فوق‌العاده خاص و رفع مشکلات شغلی هستند و می‌گویند: حقوق ما از حقوق پایه مصوب وزارت کار هم کمتر است، این در حالیست که ساعات کارمان بسیار طولانی و طاقت‌ فرساست.

https://akhbar-rooz.com/?p=250292 لينک کوتاه

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x