جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تداوم بی توجهی مسئولان زندان به وضعیت کارگر زندانی داود رضوی

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از تداوم بی توجهی مسئولان زندان به وضعیت داوود رضوی خبر داده است.

داود رضوی، عضو هئیت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد، دو سال است با اتهامات واهی در حبس میباشد. در طول این مدت وی دچار بیماری های مختلفی از جمله ناراحتی گوارش، خونریزی معده، آرتروز و ناراحتی چشم و همچنین شکستگی دندان شده است.

داود رضوی مدت پنج هفته میباشد که  به خاطر شکستگی دندان جلویی ناراحت و احساس درد می‌کند. پزشک زندان اعلام نموده بود که ابتدا باید از فک عکس OPG گرفته شود تا اقدام به ترمیم دندان نمایند. بعد از این همه مدت به وی اعلام نمودند که روز یکشنبه گذشته برایش وقت قبلی گرفته شده و در همان روز مسئولان زندان داود رضوی را به کلینیک دندانپزشکی جهت گرفتن عکس اعزام کردند. ولی به محض رسیدن به کلینیک به او گفتند که دستگاه کارت خوان  قطع میباشد و کاری انجام نمی‌گیرد. در همان زمان داود رضوی از مامور زندان خواست که اجازه دهند تا خانواده اش هزینه آنرا مستقیم به شماره کارت پزشک واریز کنند ولی متاسفانه موافقت نکردند و بدون اینکه کاری صورت بگیرد مجددا او را با همان وضعیت به زندان برگرداندند.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به خاطر بی توجهی و عدم مسئولیت پذیری مسئولان زندان نسبت به وضعیت عضو زندانی خود داود رضوی به شدت معترض میباشد و از قوه قضائیه و مسئولان زندان خواسته است هر چه سریعتر حبس ناعادلانه او را ملغی نمایند. مشکلات جسمانی داود رضوی متعدد و رو به وخیم تر شدن دارند و دو سال حبس تاکنونی بدون‌حتی یک روز مرخصی ظلمی است آشکار در حق این‌کارگر زندانی بازنشسته.

سندیکای کارگران شرکت واحد در بیانیه خود می نویسد: شرم آور است که دو‌ کارگر پیشکسوت و شریف، داود رضوی و ابراهیم مددی، که هیچ‌جرمی به جز دفاع از حقوق ابتدایی کارگران‌مرتکب نشده اند، با وجود بیماریهای متعدد و‌ وضعیت جسمانی کاملا نامساعد، باید اینچنین در زندان محبوس بمانند.

https://akhbar-rooz.com/?p=250245 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x