جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تیلور سویفت: به کاملا هریس رای می دهم

تیلور سویفت، ستاره مشهور موسیقی پاپ، روز سه‌شنبه پس از مناظره کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها، در برابر دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواه، حمایت خود را از هریس اعلام کرد. سویفت در پستی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، او را رهبری با استعدادی توصیف کرد که می‌تواند کشور را با آرامش هدایت کند و از هرج و مرج جلوگیری کند. او همچنین اعلام کرد که در انتخابات نوامبر به کامالا هریس و تیم والز رأی خواهد داد.

سویفت که بیش از ۲۸۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد، در پست خود نوشت: «من به کامالا هریس و تیم والز در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ رأی خواهم داد. من به @kamalaharris رأی می‌دهم زیرا او برای حقوق و مسائلی که من معتقدم نیاز به یک مدافع قوی دارند، مبارزه می‌کند.»

او همچنین به کنایه‌ای که جی دی ونس، شریک انتخاباتی ترامپ، در سال ۲۰۲۱ درباره دموکرات‌های بدون فرزند و علاقه‌مند به حیوانات خانگی زده بود، اشاره کرد و خود را به شوخی «زن گربه‌دار بدون فرزند» معرفی کرد. ونس این اظهارات را به عنوان یک «اظهار نظر طنزآمیز» توصیف کرده بود.

سویفت در پست خود همچنین از تیم والز، همکار انتخاباتی هریس، به عنوان فردی که سال‌هاست برای حقوق LGBTQ+، درمان‌های IVF، و حق زنان بر بدن خود ایستادگی کرده است، یاد کرد.

پس از اعلام حمایت سویفت، تیم والز در مصاحبه‌ای تلویزیونی با شبکه MSNBC اعلام کرد که از این حمایت بسیار سپاسگزار است و از طرفداران پرشمار سویفت، که به «سویفتی‌ها» مشهورند، خواست که «وضعیت را به حرکت درآورند.»

https://akhbar-rooz.com/?p=250229 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x