جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ : شکست آرژانتین مقابل کلمبیا؛عبور ایران از سد امارات با نقش‌آفرینی ویژه VAR؛ تساوی هلند و آلمان؛ نسخه خوفناک سامورایی ها؛ فاجعه ای که کره جنوبی از آن فرار کرد

نازک بین-تیم ملی فوتبال قطر قهرمان جام ملت‌های آسیا ،دومین مسابقه خود را هم بدون کسب ۳ امتیاز مسابقه به پایان رساند. تا فقط یک امتیاز داشته باشد و زنگ خطر برای آنها به صدا درآید.تیم ملی فوتبال قطر در این مسابقه مقابل کره شمالی قرار گرفت و خیلی زود در دقیقه ۱۹ مسابقه دروازه‌اش باز شد تا در شرایط سختی قرار بگیرد، اما اخراج بازیکن کره شمالی و پنالتی اکرم عفیف به نظر می‌رسید که شرایط مسابقه را تغییر خواهد داد و قطر برای کسب پیروزی تلاش خواهد کرد.مسابقه بعد از گل تساوی قطر همچنان به کام آنها نبود و به نظر می‌رسید که قهرمان آسیا با مشکل جدی در مسابقات مقدماتی جام جهانی رو به رو شده‌ است. قطر با اینکه با گل ستاره خط حمله این تیم، المعز علی، نیمه نخست را با پیروزی به پایان رساند، اما در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم دروازه‌اش باز شد و بازی به تساوی کشیده شد، کامبک مقابل کره شمالی ۱۰ نفره چیزی نبود که از قطر انتظارمیرفت!عنابی‌ها در این ۲ مسابقه نشان دادند که ثبات و عملکرد خوبی ندارند و بازی سخت این تیم مقابل ایران و ازبکستان هنوز باقی مانده است و شرایط برای عنابی‌ها سخت‌تر خواهد شد، مخصوصا که به رقیب مستقیم خود امارات امتیاز کامل داده‌اند.این مسابقه در نهایت با نتیجه دو بر دو تساوی به پایان رسید و قطر اولین امتیاز خود را در این مسابقات کسب کرد.

کانگروها از دو بازی یک امتیاز گرفتند

استرالیا که در بازی قبلی مقابل بحرین مغلوب شده بودند، نتوانستند از سد اندونزی بگذرد و با تساوی بدون گل متوقف شد. ‏ شاگردان گراهام آرنولد در بعد از ظهر گرم و شرجی در پایتخت اندونزی ‏شانس‌هایی برای رسیدن به گل داشتند، ولی همه آنها را از دست ‏دادند. استرالیا بعد از شکست مقابل بحرین با انتقادهای زیادی در ‏داخل کشور مواجه شده بود و با این تساوی مقابل تیم ضعیف‌تر ‏اندونزی مسلما گراهام آرنولد با طوفانی رسانه‌ای مواجه خواهد شد.استرالیا در گروه ‏C‏ انتخابی جام جهانی از شش امتیاز ممکن تنها یک ‏امتیاز کسب کرده‌اند. حالا همه امیدها به بازی بعدی است که ماه ‏آینده در آدلاید و به میزبانی استرالیا مقابل چین بحران‌زده برگزار ‏خواهد ش

مانچینی با ۱۰ نفر حکم اخراج برانکو را امضا کرد

تیم ملی فوتبال عربستان که حدود ۸۷ دقیقه با یک یار کمتر برابر عربستان بازی می‌کرد، موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود، تیم ملی چین عبور کند و برنده از زمین خارج شود. برانکو حتی از پس تیم ۱۰ نفره عربستان هم برنیامد و با دو گلی که حسن کادش روی دو ضربه کرنر وارد دروازه میزبان کرد، پیروزی بزرگ تیم عربستان برابر تیم ملی چین رقم زد. تا سعودی‌ها سه امتیاز حساس را از استادیوم دالیان و در مقابل دیدگان ۶۰ هزار نفر، سوغاتی به ریاض ببرند.نخستین اتفاق جدی بازی، منجر به گل اول مسابقه شد. چینی‌ها در دقیقه چهارده صاحب یک ضربه کرنر شدند که توپ ارسالی به روی دروازه، با اشتباه علی لاجامی، مدافع سعودی‌ها همراه شد و پس از برخورد توپ به سر این بازیکن و روی خروج مرگبار محمد العویس، دروازه عربستان باز شد.دقایقی بعد و روی حرکت بچه گانه محمد کنو، عربستان ۱۰ نفره شد. این بازیکن که با خطای بازیکن حریف روی زمین افتاده بود، با کف استوک هایش، ضربه ای را به شکم جیانگ شنگ لنگ وارد کرد. پس از بازبینی صحنه توسط VAR، داور با یک کارت قرمز مستقیم، کنو را از زمین بازی اخراج کرد.عربستان در دقیقه ۳۹ به بازی برگشت. روی ارسال کرنر دقیق ناصر الدوسری به دهانه دروازه، حسن کادش، مدافع الاتحاد با یک ضربه سر دیدنی و چکشی، توپ را وارد دروازه کرد تا بازی یک بر یک شود. میزبان در وقت‌های تلف شده نیمه اول بخت بسیار خوبی را برای گلزنی از دست داد. روی یک ارسال و پس از چند بار رفت و برگشت، توپ در مقابل دروازه به وو لی رسید که ضربه سر او به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.چین توانست در دقیقه ۵۶ و توسط بازیکن تعویضی برانکو یعنی شانگ یوان وانگ به گل برسد. روی یک ارسال کرنر به روی دروازه، ضربه سر وو لی در دهانه دروازه با ضربه یوان وانگ به گل تبدیل شد، اما پس از بازبینی صحنه مشخص گردید که توپ در شرایط آفساید وارد دروازه محمد العویس شده و این گل رد شد.عربستان در دقیقه ۶۳ یک فرصت بی‌نظیر را از دست داد. روی توپ‌ربایی دیدنی سالم الدوسری از سمت چپ، او وارد محوطه جریمه شد و ضربه او در مصاف تک به تک با گلر چین، به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و این بخت مسلم گلزنی از دست رفت.

در دقیقه ۷۷ بود که چین فشار خود را به روی دروازه عربستان افزایش داد و سه فرصت پیاپی شوت زنی را از دست داد. ابتدا ارسال خطرناک و عرضی بازیکن چین را محمد العویس دفع کرد. سپس توپ به مهاجم میزبان رسید که ضربه او را نیز العویس دفع کرد و شوت سوم نیز به تور کنار دروازه برخورد کرد.اما شگفتی تیم ۱۰ نفره مانچینی در دقیقه ۹۰ تکمیل شد. پس از آنکه شوت سالم الدوسری به پای مدافع چین برخورد کرد و راهی کرنر شد، مصعب الجویر پشت توپ ایستاد. ارسال دقیق او باز هم با ضربه سر حسن کادش، مدافع پیش تاخته عربستان همراه شد و توپ به زیر طاق دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل شد. در ثانیه‌های پایانی چین برای زدن گل تساوی تلاش کرد، ولی بی‌نتیجه بود و در نهایت عربستان که با احتساب پانزده دقیقه وقت‌های تلف شده هر دو نیمه حدود ۸۷ دقیقه با یک یار کمتر بازی می‌کرد، موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد چین عبور کند تا مانچینی یک برد ارزشمند را در خاور دور کسب کرده و به نوعی حکم اخراج احتمالی برانکو را امضا کند.

با درخشش ستاره‌ها در مسقط کره‌ جنوبی از فاجعه گریخت

بعد از تساوی مقابل فلسطین در سئول، ببرهای تائجو فشار زیادی را روی خود احساس می‌کردند و در حالی به مسقط رفتند که تنها کسب سه امتیاز می‌توانست کمی فشار را از روی آنها بکاهد.بازی البته برای آنها با یک گل آغاز شد. هی چان هوانگ مهاجم تیم ولورهمپتون با یک ضربه از پشت محوطه جریمه دروازه ابراهیم المخینی را گشود.همه چیز برای کره خوب پیش می‌رفت تا اینکه در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول اشتباه مهلک مدافع کره منجر به یک گل به خودی شد تا نیمه نخست با شوک به کره پایان یابد. شروع نیمه دوم با حملات پی‌درپی شاگردان هونگ میونگ بو همراه بود. آنها به خوبی میدانستند که با توجه به پیروزی اردن، این نتیجه کار را برایشان پیچیده خواهد کرد و به همین دلیل نمایش تهاجمی را در دستور کار قرار داده بودند. اما تا دقیقه ۸۲ عمان به خوبی از گل زده خود محافظت کرد. در این لحظه بود که سون هیونگ مین تفاوت دو تیم را رقم زد و روی پاس لی کانگ این با شلیک از پشت محوطه جریمه نتیجه را تغییر داد.بعد از این گل عمان تلاش‌هایی برای گلزنی انجام داد که هیچ‌یک به ثمر ننشست. اعلام ۱۶ دقیقه وقت اضافه از سوی داور چهارم، امیدها را به میزبان بازگرداند، اما این کره بود که موقعیت به دست می‌آورد.سرانجام در دقیقه ۱۰۱ این جو مین کیو بود که با یک شوت از راه دور گل سوم را هم زد تا خیال کره راحت شود.با این پیروزی کره‌جنوبی ۴ امتیازی شد و در کنار اردن قرار گرفت.

عبور ایران از سد امارات با شرایط قزقیزستان،همه چیز خوب بود جز تیم

در شبی که کمک داور ویدیویی نقشی ویژه در تعیین نتیجه داشت، تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه خانگی العین از سد امارات گذشت. به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال امارات و ایران ،در ورزشگاه هزاع بن زائد شهر العین در دور دوم مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با قضاوت «کیم جونگ یئوک» از کره جنوبی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با برتری یک بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. مهدی قایدی در دقیقه ۵+ ۴۵ توانست تنها گل بازی را به ثمر برساند.

ترکیب امارات:

خالد عیسی، خلیفه الحمادی، کوامی کویدو، خالد الظنحانی، عبدالله ادریس (۸۶- بادر)، عبدالله حمد، یحیی نادر (۸۵- فیض)، حارب عبدالله، طحنون الزعابی (۶۵- لیما)، یحیی الغسانی (۵۹- احمد صالح) و کایو کاندو

ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، صالح حردانی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان (۵+ ۹۰ – کارت زرد)، میلاد محمدی (۱۰+۹۰ کارت زرد)، سعید عزت‌اللهی (۷۶- محمد قربانی)، امید نورافکن، سامان قدوس (۴۸- کارت زرد) (۵۵- سردار آزمون)، مهدی قایدی (۵۶- علی قلی زاده)، علیرضا جهانبخش (۳۸ – کارت زرد) و مهدی طارمی (۷+ ۹۰ – محمد کریمی)

در دقیقه ۸ بار دیگر طارمی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و این بار با دروازه بان امارات تک به تک شد. اما خالد عیسی به خوبی توانست ضربه طارمی را مهار کند. تا باز هم مهاجم تیم ملی از گلزنی ناکام بماند.بازی از دقیقه ۱۰ تا ۲۰ بیشتر در میانه‌های زمین در جریان بود و موقعیت خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد. مهدی قایدی با سرعت و تکنیک خوب خود بارها مدافعان امارات را در سمت چپ خط دفاعی آزار داد.

در دقیقه ۲۹ ضربه آزاد برای تیم ملی امارات شکل گرفت که بازیکن این تیم توپ را به محوطه جریمه ایران ارسال کرد اما «کایو» نتوانست خود را به توپ برساند و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۰ بازیکنان ایران روی یک حرکت تیمی از سمت راست به سمت دروازه امارات حمله‌ور شدند و در ادامه توپ توسط جهانبخش به نورافکن سپرده شد و او اقدام به شوت زنی کرد که توپ او را مدافعان امارات به صورت ناقص دفع کردند و مجدداً ایران توسط طارمی به توپ رسید و او مهدی قایدی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن هم توانست دروازه امارات را باز کند. اما گل توسط داور آفساید اعلام شد و پس از بازبینی صحنه توسط سیستم داور ویدئویی VAR تصمیم داور پذیرفته شد تا گل ایران مورد قبول واقع نشود.

در دقیقه ۳۵ علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران به دلیل خطا روی عبدالله حمد از داور بازی کارت زرد دریافت کرد در حالی که بازیکنان امارات معتقد بودند به دلیل خطای خشن داور باید با کارت قرمز جهانبخش را از زمین اخراج می‌کرد.در اواخر نیمه اول و پس از برخورد مهدی قایدی با بازیکن امارات، وینگر تیم ملی دچار مصدومیت شد اما با کمک کادر پزشکی توانست به بازی ادامه دهد.

در وقت‌های اضافه روی اشتباه خالد ابراهیم، مهدی قایدی در محوطه جریمه امارات صاحب توپ شد و توانست به زیبایی با پای راست به توپ ضربه وارد کند و خالد عیسی نتوانست واکنشی از خود نشان دهد و توپ وارد دروازه امارات شد تا ایران با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم هم بازیکنان ایران بازی را بهتر آغاز کردند و صالح حردانی در دقیقه ۴۶ از سمت راست به محوطه جریمه امارات نفوذ کرد و مدافع این تیم را به زیبایی دربیل زد اما در ارسال پاس ناکام بود و توپ راهی کرنر شد در ادامه ضربه کرنر به سمت دروازه امارات ارسال شد که علیرضا جهانبخش با ضربه سر به توپ ضربه وارد کرد که توپ او را خالد عیسی به زیبایی مهار کرد.

در ادامه و در دقیقه ۵۰ قایدی از سمت چپ خط دفاعی حمله دیگری را ترتیب داد ا.ما بنا به دلیل خطا روی مدافع این تیم، موقعیت خوب برای ایران از دست رفت. در دقیقه ۵۴ علیرضا جهانبخش در محوطه جریمه امارات به توپ رسید اما در ارسال پاس ناکام بود.در دقیقه ۷۹ و روی پاس مهدی طارمی، سردار آزمون در بین دو بازیکن امارات به توپ رسید و به آن ضربه زد اما توپ او به بیرون رفت.در دقیقه ۸۶ و روی نفوذ بازیکن امارات به خط دفاع ایران، توپ به بدن صالح حردانی برخورد کرد که داور در ابتدا پنالتی اعلام کرد اما در بازبینی صحنه حق را به ایران داد تا با کمک VAR این فرصت هم برای امارات از بین رود.در نهایت بازی با هم یک گل به پایان رسید تا ایران در گروه A با ۶ امتیاز همراه با ازبکستان دو تیمی شوند که هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر می‌گذارند.

ژاپن ۵ – بحرین ۰: نسخه خوفناک سامورایی!

ژاپن با نمایشی مسلط و بردی درخشان از همین حالا به جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا چشمک می‌زند. به نظر هیچ احتمالی وجود ندارد که ژاپن به جام جهانی صعود نکند. آنها بعد از برد شگفت‌انگیز مقابل چینِ برانکو، این بار در گرمای منامه از سد بحرین گذشتند و هیچ روزنه امیدی برای حریف نگذاشتند، تسلیم کامل مقابل سامورایی.یک اشتباه کوچک از عبدالله الخلاصی در داخل محوطه جریمه باعث شد تا تیم هاجیمه موریاسو مزد نمایش تهاجمی خود را با رسیدن به یک ضربه پنالتی به دست بیاورد. ضربه پنالتی را هم آیاسه اوئدا با یک ضربه آرام به گوشه سمت چپ دروازه حریف فرستاد تا در دقیقه ۳۷ نتیجه بازی یک بر صفر شود.نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید، اما طوفان سامورائی تازه در راه بود. جایی که در همان آغاز نیمه دوم با پاس جونیا ایتو، اوئدا را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن راست پا از داخل محوطه جریمه گل دوم را هم به ثمر برساند.گل بعدی با ضربه هیدماسا موریتا به ثمر رسید؛ او وارد محوطه جریمه شد تا در دقیقه ۶۱ با ضربه دقیق گل سوم را بزند. تنها سه دقیقه بعد همین بازیکن این بار روی پاس کات بک کائورو میتوما از سمت چپ، دروازه خالی بحرین را گشود تا بحرین را در مقابل تماشاگران خود تحقیر کند.ورود کوکی اوگاوا مهاجم تیم ان ای سی نایمخن هلند، ورود یک گلزن دیگر بود. بازیکنی که در دقیقه ۸۱ با یک ضربه سر گل پنجم را هم زد تا خامه این پیروزی دور از خانه را روی کیک ژاپنی‌ها بزند.با این نتیجه شاگردان موریاسو که در ۲۰ بازی اخیر خود تنها دو باخت مقابل ایران و عراق داشته‌اند، رکورد ۱۲ گل در دو بازی را ثبت کردند و شش امتیازی در صدر جدول قرار گرفتند، با این نمایش‌های دیدنی از همین حالا به نظر باید نام ژاپن را در بین ۴۸ تیم جام جهانی نوشت.

فلسطین ۱ – ۳ اردن: بی‌رحم مثل جام ملت‌ها

تیم ملی اردن با یک بازی هجومی و درخشان فلسطین را شکست داد. تیم ملی فوتبال اردن با ارائه یک بازی هجومی و چشم‌نواز تیم ملی فوتبال فلسطین را شکست داد و با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر بالاتر از تیم ملی کره جنوبی قرار گرفت.فلسطینی‌ها که در بازی نخست مرحله مقدماتی با خلق شگفتی کره جنوبی را در ورزشگاه خانگی آنها متوقف کرده بود، در دیدار مقابل اردن شکست سنگینی را تحمل کرد و در مقابل بازیکنان هجومی اردن تسلیم شد.اردن در هفته اول مسابقات مقابل کویت تیمی شبیه به جام ملت‌های آسیا نبود و بازیکنان هجومی این تیم دور از انتظار ظاهر شدند اما در بازی با فلسطین مانند بازی‌های جام ملت‌ها، یزان النعیمات روی فرم ایده‌آلی قرار داشت و در کنار محمود المردی نمایش خیره‌کننده‌ای ارائه کرد تا این تیم سه بر یک به پیروزی برسد.

شکست آرژانتین برابر کلمبیا

در دور انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی، دو تیم آرژانتین و کلمبیا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود کلمبیا به پایان رسید. آرژانتین در بازی قبلی خود در دور انتخابی در مصاف با شیلی با نتیجه سه بر صفر به برتری رسیده بود و کلمبیا در برابر پرو به تساوی یک بر یک دست یافته بود. آرژانتین در این بازی نیز لیونل مسی را همچون بازی‌های قبل به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. در این بازی ابتدا تیم میزبان توسط یرسون موسکوئرا، از آرژانتین مهمان خود پیش افتاد، اما در نیمه دوم آرژانتین توسط نیکلاس گونزالس به گل تساوی دست یافت. پس از آن خامس رودریگس، از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر رساند . در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود کلمبیا به پایان رسید. 

تساوی هلند و آلمان در جدال مهیج آمستردام

نخستین گل ملی دنزل دومفریز، بعد از جام جهانی بازگشت آلمان را خنثی کرد، تا هلند در مصاف مهیج و جذاب با ژرمن‌ها به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کند. در هر یک از ۵ تقابل رسمی اخیر هلند و آلمان به طور میانگین ۴.۴ گل به ثمر رسیده است. هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های فصل جدید لیگ ملت‌های اروپا با برگزاری ۹ مسابقه به اتمام رسید که طی آن هلند و آلمان به تساوی ۴ گله رضایت دادند و انگلیس در مصاف یک‌طرفه با فنلاند به برتری ۲ بر صفر رسید؛ هری کین در صدمین مسابقه ملی خود هر ۲ گل تیم اش را به ثمر رساند.جدال هلند و آلمان در ورزشگاه یوهان کرویف شهر آمستردام با یک گل زودهنگام از شاگردان رونالد کومان آغاز شد و ترشتگن تنها ۹۹ ثانیه بعد از شروع بازی دروازه خود را بازشده دید. پاس‌های سریع و دقیق در عرض ۹ ثانیه توپ را از دستان فربروخن به دروازه آلمان رساند؛ پاس در عمق رایان خراونبرخ باعث شد تیجانی رایندرز با سنگربان بارسلونا تک به تک شود و تور دروازه او را به لرزه بیندازد. مهره خاموش نارنجی‌ها در یورو ۲۰۲۴، در ۲ مسابقه تیمش در لیگ ملت‌ها روی ۳ گل اثر مستقیم گذاشته است. آلمان برای جبران گل خورده دست به کار شد و در فاصله ۷ دقیقه مانده تا پایان نیمه نخست به گل تساوی رسید؛ همکاری اونداف و هاورتز فضای شوت‌زنی را برای فلورین ویرتز مهیا کرد؛ شلیک او با دفع ناقص فربروخن همراه شد تا اونداف با یک شلیک سرضرب توپ برگشتی را به سقف دروازه هلند بفرستد.بازگشت آلمان در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده تکمیل شد تا شاگردان یولیان ناگلزمن برنده به رختکن بروند. ارسال بلند و قطری آندریچ با اثرگذاری رام عرض محوطه جریمه را پیمود؛ ضربه ناقص اونداف توپ را به مسیر حرکت یاشوا کیمیش در محوطه ۶ قدم رساند تا کاپیتان آلمان حساب کار را ۲ بر یک کند. هلند نیمه دوم را هم طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۵۰ به گل رسید. هاورتز در آستانه محوطه جریمه خودی توپ را لو داد تا بروبی در نزدیکی دروازه صاحب توپ شود؛ او با قلدری از گزند نیکو اشلوتربک گریخت و با پاس عرضی توپ را در مقابل دروازه خالی به دنزل دومفریز سپرد تا کار را به تساوی بکشد. 

در دیگر مسابقه این گروه بوسنی‌وهرزگوین و مجارستان در ورزشگاه پوشکاش بوداپست به تساوی بدون گل دست پیدا کردند. در جدول این گروه آلمان با ۴ امتیاز (تفاضل گل ۵+) صدرنشین است و هلند با ۴ امتیاز (۳+) در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

در مهم‌ترین مسابقه از سطح دوم لیگ ملت‌ها، تیم ملی انگلیس با ۲ گل فنلاند را شکست داد؛ آمار شوت‌های مسابقه ۲۲ بر ۲ و تعداد شوت‌های در چارچوب ۸ در مقابل صفر بود. بازی با یک دقیقه سکوت به احترام سون گوران اریکسون، سرمربی فقید تیم ملی انگلیس آغاز شد؛ اریکسون ماه گذشته بعد از مدتی مبارزه با سرطان جان باخت. تلاش‌های نایب‌قهرمان اروپا در ورزشگاه ومبلی تا دقیقه ۵۷ بی‌حاصل بود تا اینکه هری کین سیزدهمین شوت شاگردان لی کارسلی را به گل تبدیل کرد. او در سمت راست توپ را از ترنت الکساندر آرنولد گرفت، ایوانوف را جا گذاشت و ضمن نفوذ به داخل محوطه جریمه، با یک شلیک محکم تاق دروازه هرادسکی را هدف قرار داد.الکساندر آرنولد با یک پاس دفاع‌شکن و زیبای دیگر در دقیقه ۷۶ زمینه‌ساز دومین گل کین و انگلیس شد؛ مدافع کناری لیورپول توپ را در سمت راست به نونی مادوئکه، بال آماده چلسی رساند و ارسال او به داخل محوطه جریمه زمینه‌ساز شلیک موفق هری کین شد.

در دیگر مسابقات سطح دوم ،یونان با ۲ گل ایرلند را شکست داد، جمهوری چک به برتری ۳ بر ۲ مقابل اوکراین دست یافت و گرجستان با یک گل از سد آلبانی گذشت و به دومین پیروزی متوالی خود در لیگ ملت‌های اروپا رسید. در جدول گروه دوم یونان و انگلیس با ۶ امتیاز بالاتر از ایرلند (صفر) و فنلاند (صفر) صدرنشین هستند؛ تیم اول گروه به طور مستقیم به سطح اول لیگ ملت‌ها صعود می‌کند. پنجره بعدی بازی‌های ملی ۱۰ اکتبر (۲۰ مهر) آغاز می‌شود که طی آن هفته‌های سوم و چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا برگزار خواهد شد.

https://akhbar-rooz.com/?p=250225 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x