جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

کارزار جمع آوری کمک مالی برای تلویزیون برابری، صدای بی صدایان!

تلویزیون برابری، تریبونی است چپ، آزادیخواه و برابری طلب، برای شکستن دیوار سانسور و پژواک صدای کارگران، زحمتکشان، زنان، جوانان، ملیت های تحت تبعیض، اقلیت های جنسی و فعالین حفظ محیط زیست و همه مدافعین انقلاب اجتماعی برای سرنگونی رژیم استبدادی، مذهبی و سرمایه داری جمهوری اسلامی.

این تلویزیون حدود ۲۱ سال است که بی امان به فعالیت خود ادامه می دهد و علاوه بر انعکاس در سایتها و شبکه های اجتماعی مختلف، هفته ای ۳۷ ساعت نیز از ماهواره یاه ست رو به ایران برنامه پخش می کند.

این رسانه چپ و مردمی، از هیچ دولت و کمپانی خصوصی، کمک مالی نمی پذیرد و تنها متکی بر حق عضویت اعضای خود و نیز کمک های مالی دوستداران این تلویزیون است.

ما برای تداوم فعالیت خویش و نیز گسترش کمی و کیفی برنامه ها به ویژه برنامه های ماهواره ای رو به داخل کشور، نیازمند دریافت کمک مالی از همه انسانهای آزادیخواه و برابری طلب می باشیم.

شما بینندگان عزیز تلویزیون می توانید از طریق شماره حساب بانکی ما در آلمان کمک های مالی خود را واریز کنید و یا مستقیما از طریق تماس با همکاران ما در کشورهای مختلف، کمک مالی کنید. در زیر شماره حساب ، آدرس ایمیل و شماره تلفن برابری را مشاهده می کنید.

Madjid  Darabeygi

Postbank – Germany

IBAN        DE 83 5087 0324 0069 6690 00

BIC           DEUTDEDBP26

https://akhbar-rooz.com/?p=249970 لينک کوتاه

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x