دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

استاد موسیقی دانشگاه تهران با شلیک گلوله در رشت به قتل رسید

رسانه‌ها در ایران از قتل یاسمین رحمتی، استاد موسیقی در دانشگاه تهران و نوازنده، بر اثر شلیک گلوله به سرش، در خانه‌ای در رشت خبر می‌دهند.

آن‌ طور که خبرگزاری رکنا نوشته، این زن جوان و مردی که با او در خانه‌ای در محله پیربازار رشت زندگی می‌کرد، بامداد چهارشنبه، ۱۴ شهریور، هر دو از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته و جان باخته‌اند.

هنوز منابع رسمی هویت مرد مقتول را اعلام نکرده‌اند، اما رکنا از او به عنوان «شریک زندگی» این موسیقی‌دان نام برده است.

خانم رحمتی اهل تفرش و متولد ۱۳۶۶ بود که برای ادامه تحصیل در رشت زندگی می‌کرد.

رسانه‌ها او را یکی از نوازندگان شناخته‌شده سنتور معرفی می‌کنند که نواختن این ساز را نزد اساتید مشهور در ایران فراگرفته بود.

هنوز گزارشی از بازداشت قاتل یا قاتلان و انگیزه ارتکاب به قتل منتشر نشده است. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بدون نام بردن از خانم رحمتی «از وقوع قتل مرموز زن و مرد جوانی در یک منزلی ویلایی اجاره ای در حوالی شهر رشت» خبر داده و گفته است: موضوع در دست بررسی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس است.

روز چهارشنبه، خبر دیگری مبنی بر قتل عیسی گل‌محمدی، رئیس هیئت بوکس آذربایجان شرقی، و از ستارگان بوکس ایران با استفاده از سلاح‌ سرد و گرم منتشر شد.

آقای گل‌محمدی سه‌شنبه شب در باغ شخصی‌اش واقع در روستای شترخوار رباط کریم، بر اثر اصابت «۵ ضربهٔ چاقو و ۱۱ گلوله» کشته شد.

به گزارش تسنیم، عیسی گل‌محمدی قهرمان و پیشکسوت بوکس شب گذشته (سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳) به شکل هولناکی در باغ شخصی خوددر سفیدار از توابع رباط کریم استان تهران به قتل رسید.

محمدرضا گل‌محمدی فرزند عیسی گل‌محمدی ضمن تأیید این خبر اعلام کرد که پدرش با با شلیک ۱۱ گلوله و ۵ ضربه چاقو به قتل رسیده است. او همچنین گفت که ابعاد مختلف این قتل توسط ماموران اداره آگاهی در حال بررسی است.

عیسی گل‌محمدی مسئولیت هیئت بوکس استان آذربایجان شرقی را برعهده داشت و عضو هیئت رئیسه، سخنگوی فدراسیون بوکس و سرپرست تیم امید جمهوری اسلامی بود.

فرمانده انتظامی رباط‌کریم گفت: نگهبان باغ در حین بازجویی از جزئیات این حادثه پرده برداشت و گفت که دو زن به همراه مقتول که از ورزشکاران و مربیان اسبق تیم ملی بوده به باغ شخصی آمدند. نگهبان در بازجویی به شنیده شدن صدای شلیک گلوله اشاره کرده و با حضور در باغ مشاهده کرده دو زن به مقتول با سلاح گرم شلیک کرده و گوشی مقتول را با خود برده‌اند. قاتلین پس از به قتل رساندن این ورزشکار و مربی بوکس متواری شدند.

https://akhbar-rooz.com/?p=249696 لينک کوتاه

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
قبرکن
قبرکن
9 روز قبل

دیروز یک‌جنازه هم سر سه ره سلفچگان پیدا شده.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x